avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 219 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Cariera juridica. Firme de avocatura de top
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Cariera juridica. Firme de avocatura de top

Sunt studenta in anul II la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca.

As dori sa stiu ce posibilitati de imbunatatire si valorificare a cunostintelor am, la nivelul anului II, desigur, pe langa studiul propriu-zis :).

Mai mult decat atat, as dori sa stiu care sunt criteriile pe baza carora firmele de avocatura de top, din Romania, recruteaza studenti. Se orienteaza exclusiv in functie de media scolara? Se orienteaza spre studenti care se fac remarcati in mod constant la cursuri? Ce anume cauta si doresc sa promoveze?

Invit la discutie persoane care mi-ar putea oferi sfaturi utile in privinta celor enumerate mai sus.

Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 21:00, 14 Octombrie 2009
dar nu este neaparat nevoie sa va faceti stagiatura la o firma de top, puteti sa v-o faceti si la un cabinet de avocatura al unui avocat priceput si amabil incat sa va arate punct cu punct pasii intr-un dosar...nu cred ca gasiti multe persoane sa faca asta.
firmele mari, la care va referiti, de regula va muncesc cam 12 ore/zi si va platesc mai la vara sau ffffffffff putin
Avokitten a scris:
firmele mari, la care va referiti, de regula va muncesc cam 12 ore/zi si va platesc mai la vara sau ffffffffff putin

Se cunoaste ca nu lucrati intr-una din ele, imi pare rau s-o spun... Sunt cazuri in care se lucreaza si 15 ore (desi totusi e criza...) sunt cazuri in care nu. Dar nu am auzit pana acum de SCA-uri de top care sa plateasca cu intarziere sau sa plateasca "ffffff putin".

AlexandraVid a scris: