Reges-Online: Operațiuni esențiale și situații speciale. Ghid practic pentru o gestionare corectă și eficientă a registrului.Vezi agenda evenimentului și participă →
Buna ziua , sunt angajatul unei firme de transport feroviar private cu norma intreaga si am cateva nemulturmiri:
Pentru a-mi desfasura activitatea , sunt nevoit sa ma deplasez spre ex:
150 km dus ,pentru a munci 12-24 de ore , iar intors 300 km ,fiind platit ,,Regie".
Acest lucru imi aduce beneficii salariale , dar nu psihice.
Nu stiu cat de normal este ca pentru 12-24 ore de munca sa fac naveta dus-intros 450-500 km.
Vreau un sfat,deoarece dupa 40-50 ore pierdute la discretia firmei ,ajung epuziat fizic si psihic, iar la nici 24 de ore sunt chemat iarasi la munca ,neavand un program fix ca sa imi rezolv problemele de acasa in timp util.
Va dati seama ca nu as sta pe ganduri si as pleca chiar maine.
Din pacate...am o clauza pentru scolarizarea pe functia pe care o ocup , care din punctul meu de vedere este destul de abuziva.
Scoala si autorizarile care au fost platite de angajator trebuie platite daca parasesc firma mai devreme de 3 ani.
Pe perioada scolii de 9 luni , am fost angajat ca muncitor necalificat , fiind platit cu minimul pe economie.
Clauza se apropie de 20 000 lei,dar nu mi dau seama daca in aceasta suma intra doar tariful scolii si al autorizarilor sau intra si salariile oferite pe perioada scolii.
Asadar,daca salariile oferite pe perioada scolii nu intra in clauza , suma nu ar trebui sa depaseasca 5000 lei.
Nu sunt in masura sa stiu daca intra sau nu salarile oferite ,in clauza.
Cert este ca eu am fost pontat,,la munca" cu 8 ore/zi.