avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... oug 27/2022 Buna ziua, am primit mail de la enel ca ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

oug 27/2022 Buna ziua, am primit mail de la enel ca beneficiez ...

oug 27/2022
Buna ziua, am primit mail de la enel ca beneficiez de plafonare. Problema e ca se ia perioada de referinta consumul mediu pe 2021 cand nu s-a consumat mai deloc, eu abia din 2022 am inceput sa consum peste 300 de kw.
desi dau indexul corect luna de luna, ma factureaza cu 0.68. Intrebarea e daca si cand vor factura diferenta de tarif si care tarif, ca nu am primit o noua oferta desi a expirat contractul in august, tocmai ca am tarif plafonat.
oare primesc raspuns daca le trimit mail ?
Ultima modificare: Vineri, 28 Octombrie 2022
gi-jane2, moderator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:49, 3 Decembrie 2023
Poate ar trebui - de pe acum - sa luati un foarte bun tonic cardiac... Daca bine inteleg eu ( ca trebuie sa cam fi cititor in stele sa intelegi legislatia care apare in vremurile astea ) , dvs. aveti tarif plafonat doar pana la 255kwh , pentru restul , nu . Si plafonarea ar fi la 0.8 lei . Restul , ar trebui sa platiti la pretul din contract , doar ca , daca spuneti ca a expirat , chiar nu stiu la ce se vor raporta . Dar - implacabil - regularizarea va veni ... Ce pot sa va spun este ca fiul meu a depus documentatia la Enel pentru trecerea de la contract de furnizare energie electrica pe organizare de santier la cel pentru consum casnic ( urmare a receptiei casei ) , si oferta lor de contract este la 5,34 lei/ kwh . Asta s-a intamplat in aceasta luna . Un mesaj pe e-mailul oficial al firmei , in care sa cereti lamuriri , chiar ar fi bine sa trimiteti , ar trebui sa va raspunda ( teoretic ) .



Ultima modificare: Vineri, 28 Octombrie 2022
CHKa, utilizator
am inteles ca s-au mai adus niste modificari ordonantei fata de anul trecut.
poate ca acum platesti cum e corect, la tarif redus pana la 255 de kw si restul cum e in contract.
anul asta, pana la modificarea asta din septembrie, am platit totul la pret plafonat, desi am consumat si 1500 ( cred ca in feb ). Nu stiu cand si daca or sa socoteasca diferenta.
Am avut si niste facturi de regularizare, dar mici, mici.
Am dat de subiectul asta, și mi-am ca ar fi ok sa va zic cum s-a terminat.
Nu am platit diferenta adica nu au facturat diferenta de tarif, nu am mai auzit de enel de cand am trecut la hidro.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura supraevaluata enel cosnel cosnel La data de 05.05.2019 am primit pe e.mail factura ENEL de regularizare in valoare de 9743,81 lei pentru locul de consum unde sunt titular contract. Intrucat ... (vezi toată discuția)
Mi s-au facturat exagerat de mulți kw față de cât am consumat și nu-mi permit să plătesc factura. ce pot face în situația disperată în care sunt? Sufletdecaine Sufletdecaine Pe data de 30 noiembrie 2018, am dat index-ul pentru cele doua imobile pentru care am contract cu RCS-RDS. Al doilea index nu a fost primit deoarece nu il ... (vezi toată discuția)
Factura enel gresita cesna1001 cesna1001 Buna,am primit acum doua zile o factura enel de regularizare indicand o suma mare de platit cu o perioada de facturare de 18 luni. Precizez faptul ca eu din 6 ... (vezi toată discuția)