Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună seara. Ieri, 2.01.2023, am avut următoarea situație-am constatat lipsa gazelor în apartament, am întrebat o vecină dacă are gaze, mi-a spus că nu știe deoarece nu folosise aragazul. Am dat un mesaj pe Whatsapp unui alt vecin, cu aceeași întrebare. Nu am îndrăznit să sun la telefon deoarece nu am vrut să deranjez în zi de sărbătoare, și relativ devreme-9.30 am. Am sunat apoi la Distrigaz la numărul de urgență, deoarece lipsa gazelor se încadra în această situație. Am semnalat problema și mi s-a trimis un reprezentant care a constatat scurgere de gaze și a pus sigiliul pe contorul de pe hol, considerând că situația era periculoasă. Reprezentantul Distrigaz mi-a spus că Asociația trebuie să cheme pentru desigilare-deoarece este clientul Distrigaz-nu eu. Președintele blocului a spus că nu se implică, deoarece problema este în apartamentul meu. Un vecin a vorbit dânsul la Distrigaz, a venit un alt reprezentant și a desigilat, apoi a închis robinetul de gaze din apartamentul meu. Asociația mi-a reproșat că am sunat la Distrigaz și îmi impune să plătesc costul desigilării-aproximativ 600 lei. Au spus că nu trebuia să sun eu, ci ei. Aș dori să știu dacă există vreun regulamentul în baza căruia trebuie să plătesc pentru că am semnalat această problemă-pentru că, la urma urmei, chiar am avut scurgere de gaze, nu a fost în imaginația mea și dacă într-adevăr eu sunt vinovată și trebuie să achit această sumă. Mulțumesc anticipat.