Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In luna martie 2022 am facut o sesizare catre ANPC referitor la faptul ca Banca Comerciala Romana (BCR) nu respecta graficul de rambursare pe care il solicit o data la 3 luni datorita modificarii ROBOR. Sesizarea am facut-o dupa ce am solicitat o rezolvare pe cale amiabila cu BCR. In urma controlului pe care ANPC la facut la banca, reprezentantii bancii mi-au diminuat soldul creditului cu suma reclamata pentru a-mi retrage sesizarea. Dar aceasta situatie sa repetat, BCR la 3 luni micsoreaza valoare rata credit, mareste rata dobanda, total rata ramanand aceeasi, Am facut o noua sesizare la ANPC in luna septembrie 2022 la care nu am primit raspuns, cu revenire pe sesizare in luna noiembrie. Intrebarea este carei institutii sa ma adresez pentru faptul ca ANPC nu a raspuns sesizarilor.
Multumesc !
ANPC este in subordinea guvernului.
Puteti adresa o reclamatie directorului ANPC.
Daca considerati ca sunteti nedreptatit in relatia cu BCR,consultati un avocat si actionati banca in instanta.
La sugestia dvs am facut sesizare impotriva ANPC-ului la Guvern si chiar mi-au dat curs sesizarii. Acum astept punctul de vedere al ANPC. O sa revin cu raspunsul din partea ANPC.
Multumesc pentru sugestie.
Alexandrarares a scris:
ANPC este in subordinea guvernului.
Puteti adresa o reclamatie directorului ANPC.
Daca considerati ca sunteti nedreptatit in relatia cu BCR,consultati un avocat si actionati banca in instanta.