Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
În urma multor sesizări în legătură cu neregulile din service-urile auto mulți specialiști ne spun să facem plângere la ANPC. Până aici toate bune, ANPC-ul dă amenzi și așa mai departe, dar, ce se poate face în situația când duci mașina la reparat, o ține două, trei luni, pe motiv că nu găsesc o piesă, după care îți iei mașina cam tot la fel cum ai dus-o. Îți înșiruie o serie de lucrări și de piese schimbate care costă enorm, îți explică cum că se aude un zgomot dar va dispărea. Achiți nota de plată și constați că acel zgomot nu dispare, ba mai mult începe să meargă mai rău ca înainte. Ce poate face posesorul autoturismului respectiv ? Cui trebuie să te adresezi într-o astfel de situație ?
pentru cazul de fata, raspunsul de mai sus e cel mai bun. pentru viitor, asigurati-va ca service-ul este in masura sa faca o diagnoza si sa o si factureze separat. in acest fel, creste responsabilitatea. daca pe factura sunt trecute doar piesele si manopera, service-ul poate oricand sustine ca el n-a diagnosticat masina