avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 482 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu formularea unei ...

Buna ziua,
va rog sa ma ajutati si pe mine cu formularea unei notificari catre apa canal ilfov si totodata sa ma indrumati ce pot face. Am sa va povestesc pe scurt:
blocul nostru are un apometru care se citeste luna de luna pt plata apei si canalului. Pe langa consumul nostru de apa ni s-a mai facturat o cantitate de apa destul de mare (87 mc) cota parte consum comun. Am aflat ca suntem in condominiu, ca mai exista undeva un apometru al intregii strazi. pe acel apometru se inregistreaza consumul total al tuturor constructiilor de pe strada. Aceasta pierdere este facturata doar la blocul nostru si nu si la ceilalti consumatori ai strazii, in conditiile in care noi am dat consumul inregistrat la apometrul nostru. Nu mi se pare normal ca noi sa platim ceea ce noi nu am consumat. Va rog sa ma indrumati ce sa fac pt a rezolva aceasta situatie. Eu m-am gandit sa fac o notificare catre apa si canal ilfom prin care sa solicit anularea acestei facturi, sa ni se ia in calcul doar consumul nostru si sa vina in control pt a vedea de unde vine pierderea acestei ape. Totodata vreau sa va spun ca nu exista nici o pierdere pe nicaieri.
Va multumesc anticipat!
Va rog dati-mi un sfat
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2023
NICOL COSTACHE, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 15:38, 23 Martie 2023
Nu cred ca va interesa pe cineva de la Apa Canal Ilfov sa controleze ceva si sa anuleze factura.
Reclamatie puteti face doar la ANRSC, dar cred ca in cazul asta e bine sa angajati un avocat si sa dati in judecata operatorul respectiv.
Sunteti deja un condominiu, care are o masuratoare legala, nu sunteti un alt condominiu si cu altcineva. E un abuz.
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2023
latka, utilizator
multumesc pentru raspuns, o zi frumoasa!
mai astep si alte pareri
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe langa cele scrise de @latka, eu as incerca, mai intai, sa merg in audienta la furnizor.
Discutati acolo, vedeti ce puteti rezolva, le povestiti ceva si de ANRSC si, probabil o sa ajungeti la o concluzie.
Succes!
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2023
Adam Grecu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pierderi distribuitor cradud cradud buna ziua, pe facturile de apa rece pe care le primim apar mai tot timpul pierderi de 3-4mc de apa la care se adauga si pierderea la canal tot 3-4 mc specific ... (vezi toată discuția)
Diferenta contor, buna ziua, la factura de apa mi se adauga lunar ... genigeni genigeni diferenta contor, Buna ziua, la factura de apa mi se adauga lunar diferenta de contor desi am apometru in apartament...ex.luna asta 1 metru la care se adauga ... (vezi toată discuția)
Bloc nou cu trei apometre principale marinicafarafrica marinicafarafrica Buna tuturor. De curind am aflat ca avem la bloc nou de 7 luni pierderi de apa de 800 mc. Noi avem ca orce bloc cite un apometru principal la fiecare scara , ... (vezi toată discuția)