Am fost fraierit de către administratori și muncesc de 1 an fără contract de muncă.
Lucrez la un post de televiziune locala (toată administrația fiind dintr-un partid anume) și mi-am dat seama recent că nu am contract de muncă.
La început... am trimis un CV de angajare, am fost la interviu și în prima lună s-au "încurcat"prin acte cu toți angajații. Eu am fost primul care a dat actele dintre toți și în primă fază nu voiau să-mi facă contractul de muncă din anumite motive că încă sunt elev și nu se poate să mi se facă contract de muncă. Până la urmă, mi-au zis că o să-mi facă si chiar am semnat în alb din motive ca angajatorul "să nu se mai deplaseze cu foile după el".
Îmi asum faptul că până recent nu îmi știam drepturile ca angajat. De câteva luni, mi-am dat seama că am fost fraierit de administratori. Sunt sigur că nu au fost plătite contribuțiile la stat... Am dovezi în scris cu administratorii când ne vedem să discutăm noul salariu, cererea de concediu trimisă ( in care mi se spune sa o arunc la gunoi) și 2 adeverințe medicale în care am donat sânge, discuții despre serviciu, etc.
Dovezi fizice: cererea de concediu cu dovada sa o arunc la gunoi, adeverințele de donat sânge neprimite și în același timp am mers in toate cazurile la muncă în ziua donatului înafara de una ( am donat de 7 ori în total), dosarul medical cu stampila firmei/datele mele și bifat "ANGAJARE". Da, din păcate nu am foaia unde am semnat în alb sau ceva de genul sa îmi dovedească că am semnat.
Online: când am trimis CV-ul, când am fost chemat la interviu, conversație cu administratorii când trec de la part-time la full-time, când mi se spune să arunc cererea la gunoi și cele mai multe dovezi sunt că am fost la locul de muncă. Având în vedere că sunt la emisie și sunt singurul pe acest post... dovada este scrisa pe dosarul medical că sunt pe acest post și mai ales că CNA-ul nu a amendat firma pentru că eu mi-am respectat grila de știri.