Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am trimis un produs la reparat in extragarantie la MediaGalaxy. Cei de la service au constatat urme de lichid in produs, iar producatorul sustine ca produsul este rezistent la apa. Este vorba de un ceas Fitbit care nu se mai incarca dupa ce am facut dus cu el (dupa aproape 2 ani de utilizare).
Service-ul a zis ca imi trimit un produs nou identic, daca platesc devizul de 620 de lei. Conditiile de extragarantie (specificate in anexa lor) sunt respectate, nu am utilizat produsul in mod necorespunzator, deci in mod normal ar trebui sa se aplice extragarantia.
Este vorba de un defect de fabrica, iar service-ul da vina pe mine. Pot sa fac plangere la ANPC?
O.plangere/sesizare puteți adresa oricărei instituții,indiferent de natura problemei , este un drept prevazut în Constituția României.Ce ar putea constata ANPC ul rămâne de văzut ,oricum merita încercat pt ca alta varianta nu prea vad.Si dacă ar fi un ceas mult mai valoros în cadrul unui proces ar fi practic greu de dovedit anumite aspecte după 2 ani de folosire..