Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna!
Ma confrunt cu urmatoarea situatie si nu stiu sigur cum pot proceda.
In urmei unei recenzii negative pe Google Maps lasate pentru o unitate, aceasta fiind acompaniata de dovezi foto si video, mi s-a anulat abonamentul (eu fiind client cu abonament activ) si interzis accesul in unitate. Personalul a fost foarte neprofesional, iar eu am fost abuzata verbal si umilita in fata celorlalti clienti in urma acestei interactiuni.
Toate aceste injurii care mi-au fost aduse sunt inregistrate, inclusiv amenintarile pe care le-am primit. Nu sunt sigura daca in aceasta situatie trebuie sa contactez ANPC-ul sau trebuie actionat direct in instanta. Vreau sa adaug ca recenzia mea este adevarata si semnaleaza niste probleme legate de lipsa de igiena din locatie care poate afecta sanatatea clientilor. Eu am ales sa continui abonamentul pana la expirare deoarece imi era convenabil la momentul respectiv datorita programului de functionare.
Apreciez orice ajutor pe aceasta tema, multumesc!
magiccom
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Ce va opreste sa faceti si una si alta daca considerati ca aveti dovezi relevante in cauza, dar daca nu sunteti multumita de ce vreti sa fiti in continuare clientul lor mai ales ca va temeti pt sanatate dv.