avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 310 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... transformare post dupa absolvire master
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

transformare post dupa absolvire master

Sunt licentiat in contabilitate si informatica de gestiune sistem BOLOGNA (3 ANI) si lucrez ca functionar public in cadrul unei primarii la serviciul de evidenta persoanelor.Nu mi s-a transformat postul si am fost indrumata sa urmez cursurile de masterat. In prezent am urmat cursurile de masterat specializarea Studii europene de administratie publica ,astept dizertatia si doresc sa intreb daca mi se poate transforma postul din studii medii in studii superioare de lunga durata.
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 20:41, 27 Februarie 2010
Masterul tot administratie publica generala este,aceiasi tematica,numai denumirea deh,am intrat in Europa ... Dar sa revin ,in fisa postului scrie " implementarea in baza de date a cererilor privind eliberarea cartilor de identitate ,resedintelor ,deceselor ,mentiuni operative etc. Aceasta activitate necesita deci cunostinte de informatica mai ales in ceea ce priveste preluarea imaginilor pentru eliberare C.I. De altfel la angajare conditia a fost sa am cunostinte de operare P.C. (curs). Revenind la intrebarea actuala -Fiind licentiata in contabilitate si informatica de gestiune, facultate 3 ani , absolvita dupa angajare pot solicita trasformarea postului din studii medii in post studii superioare, sau sa astept pana in iunie cand imi termin si masterul. Cum sa procedez ?
Parerea mea este in continuare, ca cele doua forme de invatamant superior urmate de dvs., nu au nici o legatura cu activitatea d e referent in cadrul S.C.L.E.P. :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură