Am achizitionat un produs de la EMAG pe pfa.
Cand a ajuns am constat ca este diferit de ce asteptam.
Am solicita retur insa mi s-a spus ca pe pfa nu se accepta.
Am citit si am inteles ca este conform legit insa la ei pe site scrie clar drept retur 14 fara nicio mentiune ca doar in anunmite situatii.
As putea reclama EMAG pentru oferirea de informatii eronate?
Nu este dar pe site scrie ca retur posibil 14 zile fara nicio alta mentiune
In cazul garantiei este clar specificat ca este diferita in persoana fizica si juridica
gi-jane2 a scris:
Cred ca emag nu e vanzatorul direct, ca altfel primeau. E vândut și livrat de emag?
"Condiții generale pentru returul produselor vândute de partenerii eMAG Marketplace
Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a partenerului eMAG Marketplace de la care ai cumpărat produsul. Intră în pagina produsului, dă click pe numele partenerului eMAG Marketplace și vei fi direcționat în pagina dedicată, unde vei găsi toate informațiile necesare.
Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale"
Emag a extins posibilitatea de retur și pt pj, dar doar pt ca vor, nu ca sunt obligați. Nu fac asta însă și pt ce vând alții prin platforma lor.