Buna ziua,
O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt creditul student invest sotul codebitor pentru ca eu sunt studenta si am si varsta sotul are salariu mai mare. Am aplicat ne-a facut interogare la ANAF si raspunsul a fost negativ ( salariu mic, gradul de indatoarea si scorul FICO) NU NE AJUTA sa accesam creditul. Eu sunt in concediu crestere copil pana in martie contractul fiind suspendat dar , este un contract pe nedeterminat si am si vechime la firma la care sunt. Sotul la fel are salariu dublu decat al meu plus vechime in munca de peste 20 de ani . Sotul a mai avut credite dar, le a achitat fara penalitati. Avem amandoi cate un card de cumparaturi (13000 ron) Impreuna! Sotul are 3 contracte de munca la 3 firma diferite, eu sunt in CCC acum eu intreb nu cumva aceestea sunt motivele pt care ni s-a respins cererea pt credit? Multumesc!
In cazul acordarii unui credit banca ia in consideratie si cardurile de credit aflate deja in portofoliul solicitantilor. Ati afirmat ca aveti doua carduri de credit pe numele amandurora de 10000 lei respectiv de 13000 lei. Aceste carduri de credit se iau in calcul ca si credit acordat in totalitate chiar daca nu sunt utilizate. S-ar putea ca ceea ce solicitati bancii in cauza ca si credit, impreuna cu cardurile deja existente sa depaseasca posibilitatile dumneavoastra de plata. Verificati !