avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1306 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt ...

Buna ziua,
O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt creditul student invest sotul codebitor pentru ca eu sunt studenta si am si varsta sotul are salariu mai mare. Am aplicat ne-a facut interogare la ANAF si raspunsul a fost negativ ( salariu mic, gradul de indatoarea si scorul FICO) NU NE AJUTA sa accesam creditul. Eu sunt in concediu crestere copil pana in martie contractul fiind suspendat dar , este un contract pe nedeterminat si am si vechime la firma la care sunt. Sotul la fel are salariu dublu decat al meu plus vechime in munca de peste 20 de ani . Sotul a mai avut credite dar, le a achitat fara penalitati. Avem amandoi cate un card de cumparaturi (13000 ron) Impreuna! Sotul are 3 contracte de munca la 3 firma diferite, eu sunt in CCC acum eu intreb nu cumva aceestea sunt motivele pt care ni s-a respins cererea pt credit? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Crystyana30 , utilizator 16:46, 7 Ianuarie 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Este posibil sa ascunda modul exact de calcul al riscurilor si al solvabilitatii pe care doresc sa si-o asume sau nu, este dreptul lor sa tina secret politica de creditare.
Nu sunt sigura ca vreti credit sau ca vreti pe cineva cu care sa va razboiti, sincer, nu inteleg. V-am spus cum aflati raspunsul, nu doriti rasouns, doriti musai de la cine si cand cum vreti.
Succes!
Ultima modificare: Duminică, 29 Decembrie 2024
Cabinet de avocat Liliana Grădinaru, Avocat