Despre obtinere ajutor de deces pentru pensionar decedat.
Dupa cum cred eu , problema are 2 faze : a. depunere de acte ; b,incasare ajutor
-se poate ca o persoana sa depuna actele si beneficiar sa fie alta persoana , prin virament in contul curent ?
-numele din cerere trebuie sa fie identic cu numele de cont curent unde se va face plata ?
-in privinda depunerii de acte , exista vreo constringere pentru cel ce depune actele ? ce insemna "oricare persoană care face această dovadă de cheltueli"
-trebuie ca numele la cel ce depune actele sa fie identic cu numele din factura de justificare cheltueli ?
Dupa parerea mea , operatia de depunerea de acte este diferita de operatia de incasare .
Daca merge persoana care are documentele de justificare sa depuna actele si indica incasare pe cont banca cu document de la banca . Incasarea poate fi catre persoana care a depus actele sau catre alta persoana , ruda gr2 . Cum ar fi corect si cind trebuie/nu trebuie procura ? Si procura pentru ce ar trebui facuta , daca trebuie ?