Masina nouă în garanție, motorul a fiert de două ori în urma reparațiilor necorespunzătoare din service pe fondul termenelor de livrare foarte mari a pieselor de catre producător. Am dus autovehiculul în service pe platforma iar cei din service spun ca masina este in parametrii, nu are nimic. Vanzatorul nu răspunde la solicitarea de mediere. Am probe care constau în fotografii ale bordului cu martorii de supratemperatură, filmări când lichidul de antigel este aruncat din vasul de expansiune peste caroserie, filmări cu zgomote ciudate care se aud în motor, emailuri de la service prin care afirma ca datorita termenului de livrare a anumitor piese au luat masura înlocuirii doar a uneia dintre ele cu termen de livrare mai scurt.
Ce se poate face în această situație?
Există posibilitatea înlocuirii autovehiculului cu un altul, ținând cont că acesta este in garanție ?
Pot face plângere la ANOPC solicitând medierea sau este pierdere de timp din moment ce vânzătorul nu a răspuns solicitării mele de mediere, care era în prima faza doar de expertizare tehnica a motorului ?
Bună ziua,
Adresați-vă ANPC pentru remedierea situației. În situația în care defecțiunea nu poate fi remediată sau costurile de remediere nu sunt rentabile pentru producător, atunci se poate înlocui produsul sau vi se va restitui contravaloarea. Termenul de remediere este de 15 zile din momentul sesizării defecțiunii. Atașați la plângerea către ANPC toate dovezile pe care le dețineți.
Succes și numai de bine!
Probleme service
pav73
Buna ziua!
Anul trecut am achizitionat un autoturism BMW X5 nou de la Banat Car TM, caruia in data de 29.09.2017 i-a fiert motorul , eu fiind anuntat pe bord ... (vezi toată discuția)