Asociație de Proprietari dorește adunarea unei sume mai mari pt achitare reparatie fațada imobil .Fiind vorba chiar si la plata avansului lucrarii de o suma mare ce trebuie incasata de la proprietari, cum se procedează cu adunarea acestor bani de catre administrator ?Va sta ore în șir în imobil sa ii adune si tot numere?Cum este legal? Se predau doar administratorului acesti bani sau date fiind sumele mari se vireaza în contul asociatiei direct de catre proprietari?
Depinde cum s-a decis in adunarea asociatiei de proprietari:
- folosirea fondului de reparatii (daca lucrarea este considerata reparatie)
- crearea unui fond nou
In toate cazurile, suma de plata va fi afisata pe lista de intretinere (fie la fondul de reparatii, fie la alt fond) si va fi colectata de administrator. Proprietarii vor plati intretinerea asa cum o fac si acum: numerar catre administrator, ordin de plata sau card bancar (daca asociatia are si aceasta posibilitate).
Apoi depinde si de suma care ii revine de plata fiecarui proprietar. Daca e mai mare de 5000 lei, atunci nu se poate plati in numerar.
Nu inteleg remarca cu administratorul care va sta ore in sir sa adune si sa numere. El trebuie sa se asigure ca primeste suma corecta de la fiecare proprietar care plateste in numerar. Ma gandesc/sper ca proprietarii nu vor plati cu bancnote de 1 leu sau monede de 50 de bani...