avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 858 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Invatamant - unitatea refuza sa inmaneze raspunsul la ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Invatamant - unitatea refuza sa inmaneze raspunsul la cererea de continuitate

Buna ziua!
Lucrez ca profesor titular in invatamantul primar. Anul acesta scolar (2024-2025) sunt detasata prin continuitate la detasare la cerere la o alta unitate.

In data de 15 aprilie 2025, conform calendarului mobilitatii personalului didactic, am depus la secretariatul acestei unitati, cererea prin care solicit continuitate pentru detasare la cerere in anul scolar urmator 2025-2026.

Conform calendarului, unitatea avea obligatia de a comunica inspectoratului scolar si cadrului didactic, acordul de principiu / refuzul privind continuitatea pentru detasare la cerere in anul scolar 2025-2026.

Directorul unitatii mi-a transmis verbal ca CA-ul a decis emiterea acordului de principiu, dar ca nu stie sub ce forma sa il redacteze....., neexistand posturi vacante in acest moment in unitatea respectiva.

Asadar, eu nu am primit acest act, desi el trebuia comunicat si inspectoratului scolar pana pe 24 aprilie.
Astazi suntem in data de 12 mai, iar eu am ca termen data de 16 mai pentru depunerea dosarului cu acordul respectiv la inspectoratul scolar.

Cum pot proceda in aceasta situatie...?
Va multumesc!

Alte discuții în legătură

Detasare in primul an de invatamant LaAnGa LaAnGa Buna ziua! Te poti detasa in primul an de invatamant? Sunt profesor titular in primul an, nu am mai lucrat pana acum. (vezi toată discuția)
Anulare decizie de detaºare în interesul învãþãmântului dcaliman dcaliman Sunt titular în învăţământ la o şcoala aflata la 20 km de domiciliu, la şcoala din loc. de domiciliu sunt clase simultane, şi pe catedra in ... (vezi toată discuția)