Card de vacanta in cazul incetarii contractului de munca, achitare partiala cu suma din anul anterior
Avand in vedere ca la receptia hotelului trebuie prezentat cardul de vacanta, care sunt prevederile legale in cazul incetarii contractului de munca inainte de efectuarea vacantei iar achitarea partiala s-a facut cu bani ramasi pe card din anul anterior 2024, respectiv, cum se procedeaza la hotel intrucat se solicita prezentarea cardului la receptie.
CIM incetat in luna mai 2025, rezervare in august 2025, la inceputul anului s-a achitat partial o vacanta cu restul de banii ramasi in card din anul 2024 iar la incetarea cim cardul se preda angajatorului.
HG nr 215/2009 norme de acordare a voucherelor de vacanta
Articolul 14^1
(1) La sfârșitul perioadei de valabilitate, la data stabilită de angajator sau la data încetării raporturilor de muncă, beneficiarul are obligația să restituie angajatorului voucherele de vacanță pe suport hârtie acordate pentru anul în curs și neutilizate ori necuvenite, potrivit prevederilor legale.
(3) La sfârșitul perioadei de valabilitate a suportului electronic pe care au fost alimentate voucherele de vacanță sau la data încetării raporturilor de muncă, beneficiarul are obligația de a restitui angajatorului suportul electronic, iar acesta, la rândul lui, va restitui suportul electronic unității emitente.
Pe anul in curs cardul nu a fost alimentat, achitarea partiala s-a facut cu banii ramasi din anul anterior (2024), consider ca nu se aplica pct. (1).
Nu se mentioneaza in norme situatia din paragraful anterior.
Acum 2 ani a fost cerut cardul dar am luat legătura cu agenția de turism și ne-a informat ca nu se solicita cardul. Aveam nevoie de o confirmare din partea agenției, în cazul în care se solicita. Multumesc pentru răspuns!