avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1424 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Zile de concediu de odihnă neefectuate ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Zile de concediu de odihnă neefectuate

Bună seara.. Mă adresez dumneavoastră pentru ajutor. Sunt asistent medical cu contract de munca nedeterminat și am obținut un transfer de muncă la cerere de la un spital la celălalt începând cu 1 iunie 2025. In urma transferului mi au rămas neefectuate 28 de zile din anul 2024 și 35 de zile din anul 2025. Astăzi am luat legătura cu cei de la serviciul Runos de la spitalul de la care plec care mi au spus că cele 28 de zile din 2024 și cele din 2025 până la data efectuării transferului se transferă împreună cu locul de muncă. Unitatea care mă preia nu este de acord cu preluarea acestor zile integrale,ci cu zilele de la data când se efectuează transferul. Am revenit la unitatea de la care plec,am depus o cerere către serviciul Runos în care solicit plata zilelor de concediu neefectuate până la data transferului, iar ei mi au spus că nu se pot plati zilele pentru ca plec prin transfer. Ce se intampla în acest caz cu zilele muncite in condițiile în care legea spune că zilele de concediu neefectuate nu se pierd ?Cum rămâne cu zilele mele 2024- 2025 până la data de 1 iunie când se realizează transferul ?Este legal să iau de bună ceea ce spun ei? E frustrant și obositor când te lovești de birocrație, când muncești fără să beneficiezi de concediu din cauza lipsei de personal, ca în final când tragi linie să te trezești că nu beneficiezi nici de concediu nici de bani..mă pasează între spitale. Unii se arunce zilele de concediu către celălalt ,iar celălalt pe bune dreptate nu vrea să primească zilele pe care le am dobândit anterior până la data efectuării transferului..Ce mă sfătuiți să fac, cum să pun problema? Mulțumesc anticipat
Ultima modificare: Vineri, 23 Mai 2025