avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt electrician intr-o companie, am fisa postului ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt electrician intr-o companie, am fisa postului clar stabilita ...

Sunt electrician intr-o companie ,am fisa postului clar stabilita dar șeful de sector vrea sa ma pună sa fac altceva decât prevede fisa postului, mai exact sa lucrez pe o presa de făcut nămol în cadrul stației de epurare.Este legal ce face șeful de sector ?As putea sa-l chem în instanta?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:29, 22 Iunie 2025
Va mulțumesc asa voi face
Șeful meu direct mi-a înaintat doua referate către conducerea companiei ,în urma unei false sesizări făcute de un coleg,fără ca mie sa-mi fi adus la cunostiinta acest lucru,au fost înaintate pe ascuns.As dori sa știu dacă șeful direct a procedat legal .Nu a venit la punctul de lucru sa stea de vorba cu mine sa se informeze dacă acuzația este falsa sau reala..Are dreptul de a proceda de asa maniera? Este sceasta o forma de hartuire ,în urma amenințărilor adresate către mine precum ca ,citez "nu vei apuca pensia aici" .intenționez sa-l acționez în judecata
Ultima modificare: Sâmbătă, 21 Iunie 2025
Dan 1965, utilizator
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
S-a procedat corect sesizand conducerea . ... probabil se va efectua o cercetare disciplinara , unde veti fi convocat în scris de către persoana desemnată, de către președintele comisiei sau de către consultantul extern, împuterniciți, precizându-se obiectul, data, ora și locul întrevederii.