avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt electrician intr-o companie, am fisa postului ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt electrician intr-o companie, am fisa postului clar stabilita ...

Sunt electrician intr-o companie ,am fisa postului clar stabilita dar șeful de sector vrea sa ma pună sa fac altceva decât prevede fisa postului, mai exact sa lucrez pe o presa de făcut nămol în cadrul stației de epurare.Este legal ce face șeful de sector ?As putea sa-l chem în instanta?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:29, 22 Iunie 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Dec;aratia poate fi luata in considerare.

2. Dvs va trebuie sa contraprobati ceea ce sustine el in sesizare ..

3. Hărțuirea morală la locul de muncă înseamnă orice tip de comportament neadecvat exercitat asupra unui
angajat de către un alt angajat, fie superior ierarhic, fie coleg, fie subaltern.

3. Angajatorul trebuie să aplice măsuri de prevenire și acțiune pentru eliminarea hărțuirii la locul de muncă, dar și
să elaboreze programe de instruire și campanii de informare și conștientizare a angajaților despre acest fenomen.

4. Angajatul care a devenit victimă a hărțuirii morale la locul de muncă trebuie să dovedească elementele hărțuirii morale, sarcina probei revenind angajatorului, în condițiile legii.

5. O persoană care a fost supusă hărțuirii poate, de asemenea, să facă o plângere în afara A.N.E.S.. Plangerile se pot face la:
• Inspectoratul Teritorial de Muncă
• Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării
• Instanțele de judecată, dacă hărțuirea este atât de gravă, încât se regăsește în definițiile Codului Penal.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură