Buna ziua!Bunica mea,in varsta de 85 ani,vulnerabila,cu boli cronice si multe probleme de sanatate a mers la Vodafone pt a-si plati factura lunara,fiind abordata de un operator in sensul reinnoirii abonamentului.Fata de vechiu abonament i-au mai pus la tarif(din 2 euro i-au facut 4 euro)si i-au mai impus si un telefon de vreo 800 lei in 24 rate plus un stick gratuti pt HBO la care sa plateasca abonament lunar(totul ajugea pe la 17 euro).Mentionez ca schimbarile contractuale s-au facut fara ca bunicii sa ii fie solicitat buletinul de identitate)acesta aflandu-se in permanenta la mine,ca bunica sa nu riste sa.fie inaelata.Am facut o sesizare scrisa direct in magazin si am luat nr de inregistrare pt a inapoia totul si a reveni la cuantumul vechiului abonament lasandu-le acolo toate echipamentele date bunicii.In aceeasi zi m-au sunat ca s-a rezolvat si sa vin cu bunica.Am venit a 2a zi cu dansa si ne-au dat facturile storno ale echipanentelor.Totodata i-am solicitat sa ne dea si o copie de pe contractul de dinainte care urmeaza sa expire.in luna august.Mi s-a.spus ca nu se poate elibera doar in baza unei cereri.Am luat o cerere,am scris-o eu,dupa care bunica a citit-o,a semnat-o si a datat-o.Lucratoarea a refuzat inregistrarea acesteia pe motiv ca nu este scrisa de bunica.Am luat alta cerere pe care cu greu a scris-o bunica din cauza problemelor de sanatate.Nu a vrut sa ne-o inregistreze nici pe aceasta,doar a semnat pe ea si a stampilat-o si intr-un final ne-a dat o copie de pe contract.As avea sorti de izbanda daca as reclama la ANPC ca au pus presiune pe bunica la semnarea contractului si la ANCOM dat fiind faptul ca identitatea dansei nu a fost stabilita corect?(neavand buletinul la ea).Multumesc!