Buna ziua, la cap VI art 63 alin (3) din Legea 196 / 2018 se precizeaza urmatoarele: "Desemnarea administratorului si incheierea contractului de administrare se fac de catre comitetul executiv reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari, in baza mandatului acordat de adunarea generala si decizia se comunica tuturor proprietarilor". Bazandu-se pe aceasta prevedere legala, presedintele unei asociatii de proprietari, unde vreau sa ma angajez ca administrator, mi-a spus ca activitatea mea se va desfasura in baza unui contract care ca titlu va fi Contract de administrare si nu Contract de munca. Dumnealui spune ca asa precizeaza legea asociatiilor de proprietari, desi la art. 64 alin (4) se specifica faptul ca angajarea administratorului persoana fizica se face pe baza unui contract de munca sau contract de prestari servicii. Chiar daca i-am spus ca in declaratia 112 nu se prevede contractul de administrare, nu vrea sa schimbe titulatura. Cum se poate rezolva aceasta situatie? Multumesc
Este clar ca presedintele despre care vorbiti, nu cunoaste Legea.
Daca tot nu intelege, ar trebui sa mergeti la Serviciul asociatii de proprietari (SAP) din cadrul primariei locale, sa discutati acolo, sa-l cheme pe dl. presedinte si sa i se explice cum sta treaba. Sunt convins ca asta va deteriora relatiile dintre sef si subaltern, dar altfel nu puteti sa va angajati.
Inainte de a merge la Primarie, rugati-l sa mai discute si cu alti presedinti din zona lui de activitate, poate il convinge cineva de partea legala a angajarii dvs. in functia de administartor de condominii.
Succes!