avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1295 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am comandat acum mai bine de o luna 2 produse de pe ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am comandat acum mai bine de o luna 2 produse de pe Emag, de ...

Am comandat acum mai bine de o luna 2 produse de pe Emag, de la 2 comercianti diferiti. Un produs a ajuns, unul n-a mai ajuns niciodata. Ultimul status in contul online emag e: colet predat curierului. Statusul de la curier e ca nu mai poate fi livrat si sa contactez expeditorul: [ link extern ] .
Ideea este ca am contactat Emag de mult timp, in repetate randuri si de fiecare data am primit acelasi raspuns: departamentul abilitat se ocupa de situatie. Intre timp am contactat BT pt ca am platit cu cardul lor si stiu sigur ca sunt legi care ii obliga sa ma protejeze in cazul platilor la distanta daca nu primesc produsul sau serviciul sau daca nu-l primesc conform descrierii. Asa ca am contestat tranzactia, cu toate dovezile disponibile.
Intre timp am primit raspuns de la Emag pe mail ca a fost pierdut coletul si ca imi voi primii banii inapoi in termen de x zile lucratoare. Au trecut de 2 ori mai multe zile lucratoare si tot n-am primit banii.
Am sunat din noi la BT sa urgenteze situatia si astazi am primis SMS de la ei ca a fost respinsa contestatia mea. Dar din cate stiu sunt si obligati sa detalieze motivul respingerii. Am sunat eu la ei si la telefon au spus ca au contactat comerciantul si ca comerciantul a spus ca mi-a fost livrat coletul. Desi nu exista nicio confirmare a livrarii, nicaieri, ba din contra.
Acuma ideea e ca pt situatia cu Emag pot sa merg mai departe la OPC si suma oricum e mica. Dar vreau sa dau in judecata BT-ul pt ca nu si-au indeplinit obligatiile fata de mine. Sunt legi si la nivel de UE la care a trebuit sa ne conformam si sunt obligatii internationale de la Mastercard (in cazul cardului meu) care obliga institutiile bancare sa protejeze consumatorii.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 00:30, 26 Iulie 2025
ati incercati sa contactati vanzatorul? el e responsabil de livrare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)
Produs defect cumparaturi online jeni1234 jeni1234 Am achizitionat un produs online. La sosirea curierului nu am deschis coletul pe awb nu era bifat deschidere colet. Cei de la firma sustin acum ca era ... (vezi toată discuția)
Comanda pe magazin online, neonorata dar incasata dorugeorgel dorugeorgel Buna ziua, Cu o saptamana in urma am plasat o comanda pe magazinul online al unei firme cunoscute din Romania. Am comandat produsul si am platit cu card. ... (vezi toată discuția)