Am o problemă cu contorul de gaz , înregistrează când e totul oprit în casă. Am sunat la distrigaz ,au venit și mi-au pus sigiliul că am pierderi de gaz în casă. Am chemat o altă firmă să verifice și să repare problema, dar s-a dovedit că nu am nici o pierdere de gaze în casă. Acum trebuie să plătesc eu și intervenția care s-a făcut degeaba in valoare de 700 de lei .plus în continuare pierderea contorului. Cum să fac o cauză și unde trebuie să merg .Specific că instalația este făcută de un an , totul nou , cu revizii ,proiecte și toate cele.Multumesc!
Adam Grecu
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Ca eu sa inteleg: stati la bloc sau la casa?
Daca stati la bloc, traseul este foarte scurt si orice pierdere trebuie sa o simtiti (prin miros), dar este si foarte periculoasa o acumulare de gaze.
Cei care au facut verificarea - ce au facut de fapt? Dvs. ziceti ca "au venit si mi-au pus sigiliul ca am pierderi de gaz in casa..." Cum adica, au dedus ei ca este o pierdere de gaz in casa si au plecat pur si simplu?
Daca stati la casa, traseul poate fi aerian sau subpamantean, distanta este mai mare iar o pierdere de gaze, este mai greu de depistat - pentru noi muritorii de rand, dar nu si pentru niste specialisti de la distrigaz - daca ma intelegeti...
Bun, a doua firma, au verificat si nu au gasit nici-o pieredere de gaze, dar cum au "rumegat" ei faptul ca contorul inregistreaza fara a fi consum? Contorul inregistra consum? In relatia cu ce-a de-a doua firma, v-au facut o factura de 700 lei? Au verificat tot cartierul?
Locuiesc la bloc , exact asta mi s-a întâmplat . De la Distrigaz mi-au pus sigiliul pe contor pentru că au depistat ei pierderi de gaze în bucătărie ceea ce firma nu a găsit și nici eu nu cred că era posibil pentru că eu nu am simțit niciodată miros de gaz în casă apoi cred că senzorul declanșa și oprea gazul ..Oricum mi se pare o bătaie de joc să plătesc atâția bani pentru nimic Nu înțeleg cu cine trebuie să vorbesc si cu cine să mă consult.
Bobescu Dorinela
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Apoi cel de la Distrigaz a venit foarte arogant cu un aparat care țiuia foarte tare și el spunea că pe acolo sunt pierderi. Nu vă spun ce panică am avut că puteam sări in aer oricând ,după spusele lui. Nu-i interesează de absolut nimic se spală repede pe mâini pune sigiliul și pleacă. Mi-a spus doar că trebuie să caut o firmă autorizată să-mi repare dauna ,apoi o să-mi dea drumul la gaze..I-am căutat nu au găsit nici o pierdere eu plătesc 700 de lei firma , practic pentru nimic.
A doua firma este autorizata de distribuitor?
Reglementarile spun ca in cazul in care utilizatorul notifica distribuitorul ca are probleme cu instalatia, acesta vine si opreste alimentarea (sigileaza...), dupa care utilizatorul cheama o firma autorizata de distribuitor (lista se gaseste pe website-ul ANRE) care vine si repara, dupa care trimite la distribuitor procesul verbal de executie, unde scrie ca au reparat si alimentarea se poate relua.
Abia dupa asta, distribuitorul deschide alimentarea.