avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Lucrez ca agent de securitate la un supermarket si ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Lucrez ca agent de securitate la un supermarket si ...

Bună Ziua. Lucrez ca agent de securitate la un supermarket
si zilele trecute am oprit un individ care a furat mai multe bucăți de ciocolata millka în timpul controlului individul a vrut să fugă reușind să îl prind de mână pentru a îl mobiliza, individul reușind să se rasuceasca cu tot corpul si mi-a fracturat mâna, am depus plângere la Poliție împotriva sa si am certificat de la IML.
Întrebarea mea este dacă, Firma de securitate ar trebui să depună plângere penala împotriva individului? Firma va despabugi avand in vedere ca a fost in timpul serviciului (nu doresc judecată cu firma). Dar individul (am inteles ca va fi judecat) ?
Cel mai recent răspuns: CHKa , utilizator 20:33, 10 August 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Firma nu va va despagubi , ca nu firma v-a rupt mana , si nici nu aveti de ce sa va judecati cu aceasta . Va va despagubi vinovatul ( daca va avea de unde ) , daca asa va hotari instanta . Constituiti-va parte civila in dosarul penal al hotului .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despagubiri vatamari corporale dany83 dany83 buna, in cadrul unui acident rutier m-am ale cu o fractura la mana si trebuie sa o tin in ghips 6 sapt, vinovat de producerea acidentului este celelalt ... (vezi toată discuția)
Corp delict debydeby debydeby un hot a intrat la mine in curtea casei,m-am speriat, am luat toporul si l-am pafugarit afara ... el a facut greseala sa sara in copoc si apoi direct peste ... (vezi toată discuția)