B una ziua.Am o problemă: sânt angajata din 2015 la Cora Bacău,anul acesta am semnat un act adițional pt că ne-a preluat Carrefour, dar când ni s-a spus despre concediul anual, surpriză: de la 25 de zile anual,am doar 21. Au mai fost colege care au avut aceeași problema dar sa rezolvat le ele! La mine nu! Am fost la contabilite dar răspunsul este că nu au ce face,că cine a fost în anii 2018 la contabilitate nu a făcut demersurile corecte! Precizez că toți anii am avut 25 de zile anual concediu,pt că am și peste 25 ani munciți. Ce pot face in cazul asta dacă nu și se dau zilele cuvenite? Mulțumesc pt eventualele răspunsuri!
In actul adițional dat luna trecută,este menționat 21 de zile. Dar toate colegele din companie au avut la fel și li s- a spus că este o greșeală,ele având 25 de zile anual iar eu tot 21. Problema mea este că de ce la ele s&a rezolvat și la mine,nu? Răspunsul de la contabilitate a fost că în 2018 cine a fost acolo,nu a trimis actele adiționale la București sau ceva de genul! Și pt asta e vina mea?