Cu firmele romanesti este simplu pt ca avem legislatie. Ce facem insa cu Temu (cu ei am cele mai multe probleme de livrari !) care nu vrea sa isi respecte obligatia de baza ca din momentul platii online a comenzii si pina produsul ajunge la adresa indicata de mine in comanda (un easybox), Temu trebuie sa raspunda pt ce se intimpla cu coletul ? Temu isi alege singur firma de curierat din Romania, dar daca aceasta nu isi indeplineste corect sarcina din contract, Temu imi sugereaza mie - client - sa iau legatura cu curierul !! Este adevarat ca Temu ramburseaza comanda daca din motivele aiurite ale curierului coletul ajunge sa fie rambursat, dar acest lucru nu ma satisface. Eu nu comand la Temu si astept cca 2 saptamini sa primesc produsele dorite...ca sa primesc banii inapoi, adica sa ne jucam dea comenzile ! Am trimis notificari la Temu sa nu imi mai trimita colete prin CARGUS Romania (cea mai incompetenta firma de curierat pe care am intilnit-o vreodata) si degeaba, nu vor sa tina cont de reclamatii !
Unde poate fi reclamat acest TEMU?
CHKa
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Practic , nicaieri . Este o firma chinezeasca , nu se supune legislatiei romane ., nici macar celei a UE . Tot ce puteti face este sa renuntati la a achizitiona de la ei . Greu de crezut ca ar renunta la firma de curierat cu care au contract , ca sa va trimita dvs. coletele cu alt curier . Iar cu dvs. nu are nici un fel de contract . De fapt , cata vreme ramburseaza banii daca , indiferent de motiv , nu intrati in posesia produselor , el isi asuma raspunderea , si acopera prejudiciul .
Ramburs olx
mike42
Buna ziua,
am vandut o piesa electronica pe OLX. Pentru trimiterea pachetului am facut prin intermediul OLX o solicitare catre Cargus pentru livrare cu ... (vezi toată discuția)
Comert la distanta
Vulturudac
Buna ziua,am comandat telefonic un produs electronic la un site din alta localitate decat cea in care locuiesc.Am primit confimarea comenzii la scurt timp prin ... (vezi toată discuția)