Potrivit art. 66 alin. 1 lit. m din legea nr. 196/2018,
Administratorul „calculează, întocmește, supune verificării cenzorilor/comisiei de cenzori, supune aprobării comitetului executiv și afișează la avizier lista lunară a cheltuielilor de întreținere, întocmită conform reglementărilor în vigoare, în termen de maximum 5 zile de la primirea ultimei facturi de la furnizorii de servicii”.
Potrivit dispozitiilor prevazute in Anexa 2 la Ordinul nr. 3.103/ 24 noiembrie 2017 privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial, lista de plata se semneaza de presedinte, administrator si cenzor.
LISTĂ DE PLATĂ a cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari ( cod 14-6-28) are un caracter orientativ şi nelimitativ, modelul fiind stabilit în funcţie de necesităţi, în Adunarea generală a asociaţiei de proprietari, însă este firesc ca cei enumerați la art. 66 alin. 1 lit. m din lege, respectiv cel care întocmește (administartorul), verifică (cenzorul ) și aprobă (comitetul executiv prin președintele asociației în temeiul art. 57 li. b din lege) să semneze listele de plată, astfel semnatarii asumându-și responsabilitate pentru corectitudinea și legalitatea acestora, în acord cu modelul listei de plată din Anexa 2 la Ordinul 3103/2017.