avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 351 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Informatii despre chiriasi
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Informatii despre chiriasi

Servus. Sunt student in Cluj-Napoca si stau in chirie. De cand m-am mutat in apartamentul in care stau momentan am avut probleme cu vecinul care sta cu un etaj mai jos (el fiind si vicepresedinte de bloc, daca mai conteaza asta :)). De la inceput (inca de a 3 zi dupa ce m-am mutat) a venit si ne-a facut scandal precum ca facem galagie...cu toate ca nu facusem absolut nimic. Acesta este al 3-lea an in care stau aici si de o vreme incoace lucrurile s-au inrautatit. Vecinul ne face tot timpul scandal ca facem galagie, ne ameninta ca aduce politia, ca o sa aduca martori sa vada ca facem galagie, iar in plus suna la proprietar si ii spune tot felul de lucruri neadevarate despre noi. Rabdarea mea si a colegilor de apartament a cam luat sfarsit in urma cu 2 seri cand vecinul respectiv a venit la 12.30 noaptea si a tipat la noi ca de ce facem galagie, de ce deschidem usile, de ce facem dus la ora 12 noapte etc. Noi riscam sa fim dati afara de proprietar din cauza acestui personaj. Acum nici nu mai avem curajul sa vorbim cu proprietarul despre aceste lucruri deoarece nu ne mai crede. Va rog frumos sa imi spuneti daca ceea ce face vecinul se poate numi hartuire, daca exista solutii pentru ceea ce face el si daca chiriasul in general este protejat fata de proprietar. De exemplu la mine in contract scrie: "contractul poate fi intrerupt la cererea uneia din parti". Se poate intrerupe contractul fara motiv??? Fara ca chiriasul sa aiba ceva de spus??? VA ROG MULT SA MA AJUTATI .
Numai bine.
Cel mai recent răspuns: maiam , utilizator 21:50, 22 Februarie 2007