avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediere in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediere in timpul concediului medical

va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi la urmatoarea problema :eu sunt in concediu medical (hepatita)pana in 20.04.2010. firma la care lucrez este in insolventa si azi am fost sunat-a de la servici sa ma duc sa iau deciza de concediere trimisa de firma lichidatoare. decizia nu are nr.si data .se specifica:"in temeiul art.65 ali 1 corob. cu 55 lit c si art.60 alin 2 din Lg 53/2003 contr. indiv. de m-ca al d-nei ... inceteaza la data de 31.03. 2010 . la art.2 din decize se mentioneaza ca perioada cuprinsa intre 11.03-31.03 2010 constitue preaviz de 15 zile lucratoare cf. art 86 alin 6 din Lg 85/2006 .
atat ! nu am primit notificare prealabila ,nimic .eu am lucrat la res. umane si stiu ca preavizul in cazul concedierii colective e de 20 zile lucr. conf contr col .de m-ca si trebuie notificat in prealabil .va rog sa-mi spuneti dc lichidatorul a procedat corect si dc nu ce pot face pt. a nu se desface contr. de m-ca pe per coc. medical .
Cel mai recent răspuns: ContSters42179 , utilizator 22:32, 24 Martie 2010
Este legal

art 86 alin 6 din Lg 85/2006 Prin derogare de la prevederile Legii nr. 53/2003 Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, in procedura simplificata, precum si in cazul intrarii in faliment in procedura generala, desfacerea contractelor individuale de munca ale personalului debitoarei se va face de urgenta, de catre lichidator, fara a fi necesara parcurgerea procedurii de concediere colectiva. Lichidatorul va acorda personalului concediat doar preavizul de 15 zile lucratoare.

Codul muncii
Art. 60. - (1) Concedierea salariaţilor nu poate fi dispusă: