Subiect: contracte transmise in reges
ACCES PREMIUM
Ce pot face salariații când constată date eronate în Reges Online
Trecerea de la Revisal la platforma Reges Online a evidențiat anumite neconcordanțe între datele existente și cele migrate, aspect care a generat discuții în rândul salariaților. În situațiile în care angajații identifică informații incorecte, aceștia trebuie să se adreseze angajatorului pentru rectificarea datelor, iar dacă problema nu poate fi soluționată, să depună o sesizare la inspectoratul teritorial de muncă (ITM). Citește articolul
ACCES PREMIUM
Dan Năstase, Consilier juridic specializat în relații de muncă
8 Mai 2025 | 2 | 7045 | Timp de citire: 11 min.
Ce tipuri de contracte înregistrăm în Reges-Online: scurtă trecere în revistă a opțiunilor sistemului și câteva semne de întrebare
8 Mai 2025 | 2 | 7045 | Timp de citire: 11 min.
Obligatoriu pentru majoritatea angajatorilor, Reges-Online centralizează date esențiale despre contractele individuale de muncă, fiind administrat de Inspecția Muncii și, chiar dacă HG 295/2025 vizează adăugarea unor noi câmpuri de date (cum ar fi cele referitoare la gradul de handicap/invaliditate, repartizarea programului de muncă și locul muncii), baza principală privind tipurile de contracte supuse înregistrării în acest registru rămâne Codul muncii. În contextul în care interfața platformei (o captură din sistem se regăsește atașată acestui articol) sau diverse interpretări apărute în practică pot genera confuzii, ne propunem, în materialul de față, să clarificăm în mod exhaustiv ce tipuri de contracte trebuie, conform legii, înregistrate în Reges, dar și să trecem în revistă unele opțiuni chestionabile pe care le regăsim în soluția tehnică a Reges-Online. Citește articolul


