Subiect: Reges Online
ACCES PREMIUM
Reges-Online: Nu mai este necesară informarea ITM cu privire la persoana responsabilă de operarea în registru. Importanța jurnalului de operațiuni
Informarea inspectoratelor cu privire la persoana responsabilă de registrul de evidență a salariaților nu mai este necesară în Reges-Online, așa cum a fost necesară până acum în cazul Revisal. Platforma Reges este concepută pentru a audita tot ce se întâmplă, iar utilizatorii și ce au făcut aceștia este vizibil chiar în platformă, prin urmare este posibilă oricum identificarea „responsabililor” în orice moment. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Un motiv în plus să răspunzi acelui (fost) angajat care îți solicită corecții privind datele eronate peste care a dat în Reges-Online
Accesul angajaților la Reges-Online aduce în prim-plan responsabilitatea angajatorilor de a menține date corecte în registru. Unii au descoperit deja inadvertențe în informațiile aferente contractelor lor. Solicitările de corectare venite din partea acestora nu trebuie ignorate, ci tratate cu seriozitate, întrucât reflectarea corectă a datelor în registru este o obligație legală a angajatorului. În plus, ignorarea cererilor de rectificare poate atrage sancțiuni în contextul GDPR, transformând o simplă solicitare într-o potențială problemă mult mai complexă. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Reges-Online: Delegarea nu încetează automat decât în cazul angajatului al cărui contract încetează
Delegarea în Reges-Online nu încetează automat, cu excepția cazului unui angajat delegat al cărui contract de muncă încetează. În toate celelalte situații (prestatori, împuterniciți), delegarea trebuie încetată manual. Citește articolul
ACCES PREMIUM
De ce trecerea la Reges-Online este necesară chiar și în cazul angajatorilor care nu mai au angajați sau contracte active
Deși o firmă nu are salariați activi, istoricul său în relațiile de muncă obligă la trecerea la Reges-Online pentru a asigura transparența și pentru a putea răspunde cererilor de adeverințe sau extrase din registru venite din partea persoanelor care au lucrat anterior în cadrul acesteia. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Cinci noutăți importante pentru angajatori și implicațiile acestora
Toamna a început cu câteva noutăți legislative și cu jurisprudență interesantă pentru angajatori: o extindere a dreptului lunar la telemuncă și modificarea condițiilor de accesare a unor subvenții de la stat, amânarea termenului de tranziție la Reges-Online și clarificări deosebit de utile pentru considerarea ca timp de lucru a unor deplasări și pentru interdicția de concediere. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Primele și alte adaosuri salariale ocazionale, neprevăzute contractual - le trecem sau nu în Reges?
Atâta timp cât adaosurile salariale sunt negociate și stipulate în contract, ele trebuie trecute în Reges-Online, chiar dacă au un caracter ocazional. Din contră, dacă acestea nu sunt prinse la nivel contractual (negociere individuală ori colectivă), nu se trec în Reges, chiar dacă ele sunt fiscalizate conform legii și apar pe statele de plată. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Două ghiduri practice pentru Reges-Online: înrolare și utilizarea platformei, cu pași clari pentru conturi, acces și operare
Pentru profesioniștii care nu au trecut încă la Reges-Online sau întâmpină dificultăți la operare, Inspecția Muncii a făcut disponibile două materiale sintetice, ce ghidează utilizatorul în pași concreți: Ghidul de înrolare și Ghidul de utilizare. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Reges-Online nu va permite modificări complet automate în masă și actualizarea a sute de contracte simultan fără revizuire
La ultima sesiune de informare organizată de Inspecția Muncii în ceea ce privește Reges-Online s-a discutat în detaliu despre completarea, modificarea și actualizarea datelor în masă, fiind menționate atât limitările impuse de sistemul național, cât și intențiile de a oferi soluții pentru discrepanțele majore de date. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Recomandări privind managementul contractelor dublate în Reges-Online
Multiplicarea unor contracte odată cu migrarea la Reges-Online este una dintre problemele deja cunoscute de cei care asigură suportul Reges-Online, un instrument special de corecție urmând să fie pus la dispoziție în lunile următoare. Utilizatorii ar trebui să evite însă efectuarea de corecții până atunci. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Gestionarea discrepanțelor din datele istorice în Reges-Online: „Nu vă grăbiți să corectați masiv”
Noul registru electronic al salariaților, Reges-Online, prezintă unele limitări privind datele istorice transferate din vechiul Revisal, așa cum au reclamat deja în ultimele luni numeroși utilizatori. În acest context, Inspecția Muncii recomandă corectarea punctuală doar a cazurilor urgente și așteptarea închiderii sistemului vechi pentru soluții de corecție în masă (disponibile de la 1 ianuarie). Citește articolul










