Ministerul Justitiei a publicat un nou model pentru declaratia referitoare la inregistrarea fiscala, document care trebuie depus odata cu cererea de inregistrare in Registrul Comertului de catre cei care vor sa inmatriculeze o firma noua. Modificarile au fost necesare pentru a permite ca nou infiintata societate sa declare conditiile care i-ar permite sa depuna trimestrial declaratia unica. Citește articolul
Angajatorii trebuie sa depuna pana marti, 25 octombrie, Declaratia unica privind plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta angajatilor asigurati. Acest formular se depune numai online. De asemenea, tot pana marti, angajatorii au obligatia sa indeplineasca si alte obligatii fiscale, despre care va spunem mai multe astazi. Citește articolul
Modificarile suferite de Codul de procedura fiscala la inceputul lunii septembrie au adus noutati in ceea ce priveste depunerea declaratiilor pe portalul e-Romania. Prevederile se refera la declaratia fiscala unica, dar si la celelalte declaratii depuse online de contribuabilii mari si mijlocii care utilizeaza portalul. Citește articolul
Dupa data de 25 iulie 2011, nu mai este acceptata depunerea Formularului 112 - "Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" pe suport de hartie, informeaza Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) intr-un comunicat de presa. Astfel, depunerea declaratiei unice se va realiza numai prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pe portalul e-Romania. Citește articolul
AvocatNet.ro iti prezinta etapele pe care trebuie sa le parcurgi in vedere obtinerii unui certificat digital, necesar la depunerea online a declaratiilor fiscale. Citește articolul
Pana la data de 25 noiembrie 2010, aproximativ 45% dintre contribuabilii mari si mijlocii si 53% dintre sediile secundare ale acestora si-au transmis declaratiile fiscale prin intermediul Sistemului Electronic National, informeaza un comunicat de presa al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Potrivit ANAF, incepand cu obligatiile declarative aferente lunii octombrie, contribuabilii mari si mijlocii, definiti conform reglementarilor in vigoare, precum si sediile secundare ale acestora, au obligatia depunerii online a declaratiilor fiscale. Citește articolul
Pentru facilitarea depunerii electronice a declaratiilor fiscale de catre contribuabilii mari si mijlocii, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a elaborat si pus la dispozitia contribuabililor Instructiunile de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor on-line. Citește articolul
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) informeaza ca solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusa, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala teritoriala din subordinea institutiei, conform Ordinului presedintelui ANAF nr. 2568/2010. Citește articolul
La ministerul Finantelor a avut loc marti o discutie tehnica privind depunerea declaratiilor online catre ANAF, discutie prezidata de Constantin Mihail, director de cabinet. Citește articolul
Contribuabilii mari si mijlocii sunt obligati sa depuna online declaratiile fiscale incepand cu luna noiembrie, potrivit Ordinului ANAF nr. 2520/2010. Citește articolul