În același timp cu trecerea la noul său sistem informatic, Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) anunță că s-a modificat formatul numărului de ordine din Registrul Comerțului, ce este alocat profesioniștilor, potrivit unui comunicat recent. Noul format este aplicat treptat și profesioniștilor care solicită înregistrarea de mențiuni. Citește articolul
Regulile actuale în funcție de care firmele și persoanele fizice interacționează cu Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) au fost simplificate și reîmpachetate într-o lege complet nouă, care a apărut în această vară în Monitorul Oficial și care intră astăzi în vigoare. Citește articolul
Activitatea de înregistrare în Registrul Comerțului urmează să fie preluată, începând din toamnă, de persoane specializate care vor ocupa posturile nou-create de registratori din cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC), conform unei legi noi. Măsura este așteptată de ani de zile, în condițiile în care activitatea de înregistrare ar trebui făcută de judecători delegați, iar Guvernul a stabilit în 2010 că, în mod excepțional, alte persoane din oficiile ONRC o pot desfășura până se înființează posturile de registratori. Citește articolul
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Începând de astăzi, cei care au de obținut unele documente precum extrasele de registru sau certificatele constatatoare de la Registrul Comerțului din București și Ilfov trebuie să depună cererile pentru obținerea acestora la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), informează ONRC. Citește articolul
Cei care vor să obțină direct online un certificat constatator de la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) pot accesa serviciul InfoCert. Eliberarea documentului se face fără să fie nevoie de o semnătură electronică, în baza unei plăți cu cardul bancar. Citește articolul
Cu toate că finanțările nerambursabile acordate pe durata unui an sunt diferite în funcție de categoriile de beneficiari eligibili sau tipul investițiilor urmărite de aceștia, procesul de pregătire a documentației necesare urmează aceiași pași. De la alegerea firmei de consultanță și redactarea planului de afaceri, în articolul de astăzi sunt sintetizate principalele sfaturi de care un antreprenor trebuie să țină cont atunci când se pregătește de accesarea unui program de finanțare. Citește articolul
Fuziunea prin absorbție este operațiunea prin care o firmă este dizolvată și patrimoniul acesteia este transferat unei alte companii, potrivit legislației în vigoare. Din articolul de față puteți afla ce etape trebuie urmate pentru efectuarea acestei proceduri, ce acte sunt necesare și cât de mult poate dura o astfel de fuziune. Citește articolul
Numarul firmelor radiate a scazut, in primele zece luni din 2014, cu 3,76%, la 63.798 firme, fata de 66.292 in perioada similara a anului trecut, conform statisticilor Oficiului National al Registrului Comertului. Citește articolul