Act normativ: ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr 34/2014
ACCES GRATUIT
Dragoș Niculescu
în
Redactor coordonator, avocatnet.ro
31 Octombrie 2018 | 3 | 5337 | Timp de citire: 2 min.
Black Friday 2018: Ce informații trebuie să pună comercianții online la dispoziția clienților
31 Octombrie 2018 | 3 | 5337 | Timp de citire: 2 min.
După cum stabilește legislația din țara noastră, atunci când optează pentru cumpărăturile online, clienții magazinelor trebuie să primească obligatoriu o serie de informații de la comerciant. Pentru că în curând va începe perioada în care se fac reduceri mari de preț, iar cele mai multe produse sunt cumpărate online, îți spunem astăzi care sunt drepturile consumatorilor și ce informații trebuie să le furnizeze acestora comercianții online. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Anchetă la o companie de leasing, bănuită că dădea înapoi kilometrajul maşinilor
Poliţiştii şi procurorii bucureşteni au declanşat o amplă operaţiune împotriva unei companii de leasing bănuită că şi-ar fi înşelat clienţii în afaceri cu maşini rulate. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Dragoș Niculescu
în
Redactor coordonator, avocatnet.ro
26 Octombrie 2018 | 3472 | Timp de citire: 3 min.
Black Friday 2018: Te gândești să faci cumpărături în sezonul reducerilor? Iată ce recomandări fac autoritățile
26 Octombrie 2018 | 3472 | Timp de citire: 3 min.
În contextul în care comercianți importanți din România au dat deja startul reducerilor din sezonul de toamnă, prezentăm astăzi cele mai importante recomandări venite din partea autorităților, respectiv din partea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care i-ar putea feri pe cei ce vor să facă cumpărături de Black Friday de o serie de neplăceri. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Alo, nu vă supărați, de unde aveți numărul meu?
În toată discuția asta cu protecția datelor și ce-i lăsăm pe alții să facă cu datele noastre personale, mi-am amintit de cea mai neplăcută experiență avută la telefon cu o duduie care încerca să-mi vândă un produs de care nu aveam nevoie. E o poveste despre cum tehnicile ei de vânzare s-au ciocnit, într-o conversație penibilă, cu dezinteresul și mirarea mea. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ce trebuie să ştii despre perioada minimă a contractului de telefonie, internet sau TV
Nu de puţine ori, utilizatorii de telefonie mobilă, internet sau televiziune au diverse nemulţumiri în relaţia cu furnizorii de astfel de servicii. Din acest motiv, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pune la dispoziţia românilor o serie de informaţii şi sfaturi utile, pentru a evita apariţia unor neînţelegeri între clienţi şi furnizori, precum şi pentru prevenirea unor abuzuri din partea companiilor. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Produs original vs. produs fals: Cum eviți păcălelile atunci când faci cumpărături online
Una dintre cele mai mari probleme în ceea ce priveşte magazinele online este reprezentată de produsele contrafăcute. Având, de obicei, preţuri foarte mici, produsele contrafăcute atrag mulţi cumpărători care cred că achiziţionează un produs original la un preţ redus, dar care ajung, din păcate, victimele unei înşelătorii. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ce drepturi ai în România când accepți oferte prin telefon, mail sau online
Dacă vrei să știi ce drepturi ai în România când accepți oferte prin telefon, mail sau online, atunci ai nimerit bine. Sunt câteva reguli de care să ții cont și să te asiguri că, în calitate de client, ești respectat (cât de cât). Citește articolul
ACCES GRATUIT
Românii păcăliți după ce au comandat produse de pe site-uri de anunțuri. Cum vă feriți de înșelătorii
Internetul abundă în anunțuri prin care se vând de la cosmetice până la materiale de construcții. De multe ori, vânzătorii solicită plata în avans, iar cumpărătorii, de bună credință, le virează banii fără să verifice. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Marian Dumitrache
în
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
24 Ianuarie 2018 | 5483 | Timp de citire: 7 min.
Cum poți câștiga încrederea clienților tăi chiar de la întocmirea ofertei comerciale
24 Ianuarie 2018 | 5483 | Timp de citire: 7 min.
Într-o perioadă în care accesul la informație este extrem de facil, clienții au posibilitatea de a compara un număr foarte mare de oferte și prezentări înainte de a lua decizia de a achiziționa bunuri sau servicii. Tocmai de aceea, procesul de vânzare trebuie să anticipeze nevoile și așteptările clienților potențiali, să cunoască piața și concurența și să asigure o transparență totală. În principal, orice client își pune patru întrebări înainte de a cumpăra, iar răspunsurile pe care i le oferi îl vor determina să aibă încredere în tine sau să caute o alternativă. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Simona Voiculescu
în
Director Editorial, avocatnet.ro
13 Noiembrie 2017 | 1 | 5660 | Timp de citire: 3 min.
De Black Friday, fii informat!
Ce trebuie să știi când ți se livrează un produs cu defecte
13 Noiembrie 2017 | 1 | 5660 | Timp de citire: 3 min.
Vânzătorul e răspunzător față de cumpărător pentru orice neconformitate existentă la momentul când au fost livrate produsele, potrivit legislației din domeniu. Dar dincolo de defectele ascunse, cele care nu pot fi semnalate de noi la prima vedere, atunci când primim bunul, defectele vizibile trebuie să ne determine să refuzăm produsul la livrare. Dacă primim un produs cu defecte vizibile și apoi alegem să-l returnăm, s-ar putea să ne trezim cu o surpriză: să fim "acuzați" că noi am adus stricăciunile și să primim mai puțini bani înapoi. Citește articolul










