De mai mulți ani, în luna noiembrie are loc Black Friday, eveniment ce implică reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. Ținând cont de faptul că nu mai durează mult și se dă startul celor mai mari reduceri de preț din an, prezentăm azi cele mai importante 14 întrebări și răspunsuri legate de cumpărăturile făcute de Black Friday. Citește articolul
Deși, ca regulă generală, cumpărăturile de pe internet pot fi retrimise vânzătorului în termen de 14 zile de la primire, fără nicio motivare, pentru produsele personalizate, consumatorul nu beneficiază de acest termen de returnare. Această exceptare de la dreptul de retragere (de retur) este prevăzută în mod expres de lege. Citește articolul
Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul
Magazinele online lansate în 2020 sau cele care urmează să se lanseze în următoarele trei luni se pot înscrie, în perioada 13-15 noiembrie 2020, la un audit gratuit din partea TRUSTED.ro, programul naţional de certificare a magazinelor online din România. Citește articolul
În luna noiembrie a fiecărui an are loc Black Friday, eveniment ce aduce reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De-a lungul timpului, evenimentul a suscitat mult interes atât pentru cumpărători, cât și pentru comercianți, în legătură cu achizițiile făcute în această perioadă apărând și o serie de mituri, pe care le demontăm în acest articol. Citește articolul
Mai ales în perioadele în care volumul de mărfuri vândute crește, așa cum sunt perioadele cu reduceri de preț, inclusiv de Black Friday, clienții pot avea diverse neînțelegeri cu comercianții. În aceste situații, dacă vânzătorul nu rezolvă situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), putând depune la această autoritate o reclamație online. Citește articolul
Perioada în care comercianții din țara noastră aplică cele mai mari reduceri de preț din an a început, dar cele mai multe magazine online vor avea promoții spre sfârșitul lunii. Astfel, în contextul în care Black Friday se apropie cu pași rapizi, iar în acest an, pe fondul epidemiei de coronavirus, a crescut numărul tranzacțiilor online, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) face câteva recomandări cu privire la vânzările cu preț redus din această perioadă și la cumpărăturile pe internet. Citește articolul
Mai nou, românii pot compara online prețurile pe care le au unele lanțuri de magazine la produsele de protecție sanitară, precum măști, mănuși și dezinfectanți, se arată într-o informare transmisă de Consiliul Concurenței. Citește articolul
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul
În condițiile în care o parte dintre comercianții din țara noastră se pregătesc deja pentru perioada din an cu cele mai mari reduceri de preț, respectiv Black Friday, cumpărătorii ar trebui să știe că produsele cumpărate au o garanție legală de doi ani, că pot returna produsele achiziționate, dar și că, pentru a beneficia de garanție, nu trebuie să păstreze ambalajele produselor cumpărate. Citește articolul