ACCES GRATUIT
Lucrurile la care sunt atenți românii atunci când aleg un hotel. Ce îi nemulțumește
Când alege un hotel, turistul român este interesat în special de amabilitatea personalului de la recepţie, confortul din cameră sau ora eliberării.
Articolul continuă mai jos
Conform unui studiu recent, majoritatea oaspeţilor vor ca la unităţile pretenţii să fie întâmpinaţi de un angajat care să le transporte bagajul în cameră şi să le zâmbească. Astfel de servicii sunt obligatorii pentru că un hotel să fie considerat de patru sau cinci stele.
Un studiu efectuat de compania 4Service România, care a cuprins 42 de hoteluri de patru şi cinci stele din întreaga ţară, arată că românii vor să primească servicii de calitate.
Citiți materialul integral pe ȘtirileProTV.ro.
--
Notă privind drepturile de autor
Conținutul acestui articol este protejat de legislația română. Copierea, reproducerea, distribuirea sau utilizarea lui în scop comercial – inclusiv pentru antrenarea, dezvoltarea ori operarea sistemelor de inteligență artificială – este interzisă. Deținerea unui abonament Premium nu conferă dreptul de a copia sau reutiliza conținutul. Încălcarea acestor reguli poate atrage sancțiuni civile sau penale. Întrebări și clarificări:
office@avocatnet.ro
Comentarii articol (0)