Leadershipul este o combinație între viziunea și strategia clară pe care o are un conducător asupra businessului său, împreună cu abilitatea sa de a o comunica corect și clar angajaților săi și celor care îl urmează. De aceea, definiția liderului reunește trăsături complexe, pe de o parte specifice vizionarilor introverti, dar în același timp ale extroverților charismatici care creează comunități în care oamenii cred și chiar își pun speranța.
Newsletter avocatnet.ro: „Viitorul digital" și „10 de azi" Primești gratuit suplimentul de weekend despre impactul tehnologiei și cum să folosești AI, plus sinteza „10 de Azi" (L-V) cu cele mai importante știri și noutăți legislative. Rămâi informat, zi de zi și weekend de weekend!
Astfel, calitățile unui lider construiesc ceva nou care funcționează și în același timp oferă o identitate comună unei echipe bine sudate.
De ce este leadershipul important într-un business?
Liderul are rolul de a-și îndruma și motiva angajații. În mod ideal, un lider este o persoană pe care o admiri, dorindu-ți să ii împărtășești câteva calități, despre care simți că te conduce undeva concret, cu o viziune clară.
Liderul este responsabil de moralul companiei, poate motiva atunci când nu mai vezi sensul lucrurilor, este responsabil de atmosfera mediului de lucru, de încurajarea diversității în cadrul echipei și de traiectoria angajaților.
Liderul se asigură că echipa sa are parte de un proces de învățare continuu și comunică foarte clar strategia businessului, astfel încât fiecare angajat să înțeleagă direcția în care se îndreaptă sistemul din care fac parte.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Noul AI Act generează confuzie în mediul de afaceri, companiile neștiind exact dacă și cum li se aplică aceste reglementări. Multe firme utilizează deja sisteme AI (chiar și fără să realizeze) și se expun riscurilor legale semnificative, cu amenzi care pot ajunge până la 35 milioane EUR sau 7% din cifra de afaceri globală, pe lângă potențialele daune reputaționale.
La curs, alături de Alin Popescu, fondator avocatnet.ro
și specialist cu peste 25 de ani de experiență în consultanță și antreprenoriat tehnologic, veți învăța să identificați sistemele AI utilizate în companie, să evaluați riscurile, să implementați măsuri de conformitate și să transformați obligațiile legislative într-un program structurat în 20 de pași.
Comentarii articol (0)