Acum că directiva veche este anulată, pot apărea noi tipuri de plângeri sau procese din partea persoanelor ale căror date au fost colectate. Departamentul trebuie să înțeleagă aceste riscuri pentru a putea gestiona eficient eventualele reclamații sau cereri de despăgubire.
Curtea de Justitie a Uniunii Europeana (CJUE) a declarat invalida directiva privind pastrarea datelor utilizatorilor de telefonie si internet, se mentioneaza intr-un comunicat recent al institutiei. Mai exact, CJUE a motivat ca directiva presupunea o imixtiune foarte ampla si deosebit de grava in drepturile fundamentale la respectarea vietii private si la protectia datelor cu caracter personal. La noi, directiva a fost implementata in 2012 printr-o lege care permite furnizorilor de servicii telecom sa stocheze timp de sase luni anumite date despre apelurile telefonice, sms-urile si mesajele electronice ale populatiei, pentru a putea fi folosite ca instrument de investigare in caz de infractiuni. Citește articolul
Normele Autorității de Supraveghere Financiară referitoare la sistemul de pensii private, controlul intern și riscuri sunt de o importanță majoră pentru departamentele de Asigurări, având în vedere similaritățile și interconexiunile dintre pensii și produsele de asigurare.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial din 9 aprilie 2014. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct cu polițele de asigurare și cu gestionarea cererilor de despăgubire în cazul accidentelor de muncă sau al bolilor profesionale.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial din 8 aprilie 2014. Citește articolul
Articolul se referă direct la o firmă de asigurări, la rezolvarea unor procese litigioase legate de asigurări și la încheierea unor contracte de reasigurare, care sunt activități specifice de bază pentru acest departament.
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat, in data de 7 aprilie, planul de redresare al Astra SA, in baza raportului depus de administratorul special, KPMG Advisory. In scopul restabilirii sustenabile a indicatorilor prudentiali ai societatii, administratorul special a identificat, pe langa necesitatea majorarii capitalului social, si o serie de alte masuri de redresare care urmeaza sa fie implementate pe parcursul urmatoarelor luni. Citește articolul
Gestionarea reclamațiilor implică deseori situații delicate cu clienții. Politețea, tactul și o conversație bine purtată ajută la calmarea spiritelor, la o înțelegere mai bună a problemei și la găsirea unor soluții care să satisfacă clientul.
Arthur Martine a publicat cartea "Martine’s Hand-book of Etiquette and Guide to True Politeness" ("Manualul lui Martine despre eticheta sau Ghidul adevaratei politeti") in 1866. Desi pot parea desuete, la aproape 150 de ani de la publicare, unele dintre regulile de politete si de eticheta mentionate de Martine pot fi folosite si in secolul al XXI-lea. Citește articolul
Departamentul de Asigurări este direct interesat de informațiile despre asigurarea afacerii, pentru a se asigura că riscurile companiei sunt acoperite corespunzător.
Seria de conferinte "IMM ReStart - Resurse si consultanta pentru dezvoltare" continua cu un nou eveniment la Bucuresti, in data de 9 aprilie 2014. Conferintele IMM ReStart propun participantilor activitati organizate in trei zone distincte: consultanta, resurse pentru dezvoltarea afacerii si training, astfel incat sa prezinte solutii aplicabile in zone cheie pentru activitatea si dezvoltarea firmelor. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului în care pot apărea reclamații legate de autenticitatea produselor tradiționale și la gestionarea eficientă a acestora, reducând riscurile legale și financiare.
Produsele alimentare obtinute dupa retete consacrate romanesti vor fi marcate cu un logo specific si vor fi inscrise intr-un registru national, se arata intr-un ordin al Ministerului Agriculturii, care a intrat recent in vigoare. Citește articolul
Articolul explică ce acte și cursuri sunt necesare pentru a putea lucra în domeniul vânzărilor de asigurări, fiind relevant pentru personalul și conducerea din acest sector.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
În cazul unor probleme de calitate sau neconformități cu rețeta tradițională, acest departament gestionează reclamațiile clienților, investighează cauzele și colaborează cu asiguratorii pentru a rezolva eventualele daune.
Ordinul comun al viceprim-ministrului, ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale, ministrului sanatatii si presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor privind atestarea produselor alimentare obtinute conform retetelor consacrate romanesti nr. 394/290/89/2014 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 234 din 2 aprilie 2014. Citește articolul
Acest departament este direct afectat de creșterea prețurilor la asigurări (RCA, locuințe) și de scandalurile din piața asigurărilor, deoarece aceste evenimente influențează costurile și modul în care sunt gestionate riscurile asigurate ale companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul