Acest departament se ocupă de gestionarea tuturor polițelor de asigurare ale companiei, inclusiv cele pentru angajați. Un articol despre un produs de asigurare complex (viață și investiții) îi ajută să înțeleagă ofertele de pe piață și să evalueze dacă un astfel de produs ar putea fi util pentru acoperirea nevoilor de asigurare ale firmei sau ale angajaților.
Asa, repejor, parca nu ne vine in mine un raspuns evident. Dar daca ne gandim la noua asigurare de viata Dinamic Invest de la Allianz-Tiriac, raspunsul ar fi: ambele infloresc daca le acorzi grija si atentia cuvenita. Citește articolul
Companiile din domeniul asigurărilor sau cele care gestionează multe asigurări ar fi interesate de candidații disponibili pentru roluri de inspector sau agent de asigurări.
In perioada 25-31 octombrie 2012, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 10.639 locuri de munca vacante, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
Secțiunea despre 'Război între companiile de asigurări și service-uri' este direct relevantă, oferind context despre dinamica pieței asigurărilor, prețuri și gestionarea cererilor de despăgubire.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Pentru că în gestionarea asigurărilor și reclamațiilor, acuratețea informațiilor și claritatea comunicării sunt esențiale pentru a evita erorile, a soluționa corect cazurile și a menține satisfacția clienților.
De obicei, atunci cand nu iti amintesti ceva, ai ceea ce se numeste lapsus. Insa, nu multa lume stie ca lapsus mai are si un alt inteles. Citește articolul
Menționarea drepturilor pasagerilor și ale consumatorilor este direct relevantă pentru acest departament, ajutându-l să gestioneze corect eventualele reclamații și să stabilească politici de asigurare în conformitate cu legislația europeană.
Parlamentul a desemnat marti anul 2013 drept Anul european al cetatenilor, pentru a favoriza o mai buna cunoastere a drepturilor legate de cetatenia europeana, anunta Biroul de Informare al Parlamentului European in Romania. Pe durata intregului an vor fi organizate diferite evenimente, pentru a le explica cetatenilor europeni drepturile de care beneficiaza atunci când decid sa studieze, sa lucreze, sa isi inceapa o afacere sau sa isi primeasca pensia in alt stat membru. Citește articolul
Cei care gestionează reclamații sunt adesea în contact cu clienți frustrați sau furioși. Articolul le oferă instrumente pentru a înțelege și a gestiona eficient jignirile sau reacțiile negative din partea clienților, transformând o situație dificilă într-o rezolvare amiabilă și păstrând relația cu clientul.
Un om care jigneste sufera. De fapt, jignirea nu este altceva decat manifestarea frustrarilor anterioare. De multe ori, cel caruia i se adreseaza jignirea nu ii greseste cu nimic celui care jigneste. Un om impacat cu el insusi nu va jigni niciodata. Citește articolul
Acest departament este interesat de sistemele care protejează banii de evenimente neprevăzute (cum ar fi falimentul unei bănci), similar cu modul în care funcționează o asigurare, pentru a înțelege cum sunt acoperite riscurile.
Depozitele bancare sunt garantate in limita a 100.000 de euro, astfel incat, indiferent de ce se intampla cu banca la care va tineti economiile (incapacitate de plata, faliment), va veti primi inapoi banii economisiti. In luna septembrie, AvocatNet.ro va prezenta lista celor 33 de institutii de credit care fac parte din aceasta schema de garantare. Recent, aceasta lista a fost actualizata, intrucat una dintre banci nu mai participa la Fondul de garantare, dupa ce a fuzionat cu o alta institutie bancara participanta la fond. Citește articolul
Interacțiunile în masă cu debitorii pot duce la reclamații, iar acest departament se ocupă de soluționarea lor și de asigurarea protecției companiei prin polițe de asigurare.
"Buna ziua, numele meu este…, va sun din partea KRUK International. Pot sa vorbesc cu domnul/doamna…? Dvs. sunteti, va rog sa-mi spuneti data de nastere pentru a continua convorbirea. Multumesc. V-am sunat in legatura cu dosarul pe care il aveti la societatea noastra, de la banca… S-a confirmat depunerea de 300 lei pe care ati facut-o si am revenit sa discutam despre diferenta de suma. Astazi, la noi la societate, mai sunteti dator/datornica cu 13.000 lei". Citește articolul
Pentru a fi la curent cu regulile de supraveghere și reglementările noi care vizează direct sau indirect activitatea companiilor de asigurări și reasigurări.
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a semnat marti, 23 octombrie, urmatoarele decrete: Citește articolul