Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament urmărește evenimentele de interes public și poate folosi aceste informații pentru comunicări interne sau externe legate de responsabilitatea civică și participarea românilor din străinătate la viața democratică.
La alegerile prezidențiale care vor avea loc anul acesta, în noiembrie, românii care locuiesc în străinătate vor putea să aleagă să voteze și prin corespondență. Conform legislației, aceștia vor putea să voteze timp de trei zile, iar pentru a vota prin corespondență, cei din diaspora trebuie să se înregistreze pe portalul destinat votului în străinătate al Autorității Electorale Permanente (AEP). Citește articolul
Această știre are un impact emoțional puternic și este de mare interes public. Companiile, în special cele din sectorul sănătății, ar fi interesate să înțeleagă percepția publică asupra sistemului de sănătate și să își adapteze strategiile de comunicare sau de implicare în afacerile publice.
Organizația Mondială a Sănătății a reactualizat lista medicamentelor esențiale. Sunt acele tratamente pe care orice țară trebuie să le asigure bolnavilor, indiferent de situație. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a firmei. Apariția pe lista datornicilor la Fisc poate afecta grav reputația și credibilitatea companiei, iar ei trebuie să fie pregătiți să gestioneze astfel de situații.
Lista cu companiile care au datorii mari la Fisc în al doilea trimestru al anului 2019 a fost afișată online recent de către Fisc, conform legislației în vigoare. Firmele care nu și-au plătit datoriile către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) sunt incluse pe așa-zisa listă a rușinii dacă sumele sunt de la 100.000 de lei în sus. Citește articolul
Acest departament urmărește știrile și politicile publice, mai ales cele legate de educație și sprijin social, pentru a înțelege contextul social și a-și adapta comunicarea corporativă sau relațiile cu părțile interesate.
Elevii învățământului obligatoriu de stat vor putea beneficia de tichete educaționale cu care vor putea să-și achiziționeze rechizite și alte materiale didactice. Este vorba despre o propunere de hotărâre de Guvern pentru implementarea programului „Merg la școală”, de pe urma căruia vor putea profita toți elevii, atâta vreme cât sunt elevi ai învățământului de stat. Citește articolul
Este interesat de modul în care avantajele oferite angajaților, cum ar fi zilele suplimentare de concediu, pot fi folosite pentru a crea o imagine bună a companiei și pentru a atrage talente.
Este vară şi, mai toţi românii îşi numără cu atenţie ...zilele de concediu. Numărul de zile libere reprezintă un beneficiu de care mulţi candidaţi ţin seama atunci când caută un post. Citește articolul
Monitorizează imaginea publică a companiei și reacțiile la deciziile autorităților (ANPC) sau la tendințele economice, pentru a gestiona comunicarea externă și reputația.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Discuțiile publice despre taxarea muncii, calitatea serviciilor medicale și nemulțumirile cetățenilor sunt esențiale pentru a înțelege climatul social și politic în care operează compania și pentru a gestiona relațiile cu publicul și imaginea corporativă.
Taxarea salarială e ridicată în România - o spun cifrele oficiale, o spun oficialii, o spun angajații, o spun toți. Că primim sau nu pe măsura celor pretinse, e altă discuție. Zilele trecute, ministrul finanțelor le-a vorbit unor profesioniști despre un deziderat personal ca taxarea muncii să scadă în România, că Guvernul ar trebui să-și asume asta în următorul program. Și s-a referit în special la taxarea pentru serviciile de sănătate asigurate de la stat. Formal, ministrul a făcut o promisiune - achiesați? La promisiune? La ideea că unele dintre taxele salariale trebuie să scadă? Sau că trebuie să crească calitatea și cantitatea celor primite în schimbul acelor taxe? Citește articolul
Relațiile Publice și Afacerile Corporative ar urmări acest articol pentru a înțelege discuțiile publice despre problemele sociale majore, cum ar fi educația. O companie responsabilă este conștientă de aceste aspecte și își poate adapta mesajele sau implicarea în comunitate pe baza acestor informații.
Câteodată, discuția despre vocație poate ajunge în sfere aproape filosofice, dar îmi doresc să rămân cât mai în concret. Așadar, concret, ce înțeleg eu prin vocație este un cumul de plăcere de a-ți face munca, de dorință de a evolua și a învăța continuu despre munca pe care o faci și de efort, uneori frate cu sacrificiul, pe care îl depui pentru ca ceea ce faci să aibă, în sine, valoare și să le aducă și celorlalți valoare. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei și trebuie să știe cum să comunice transparent despre produsele și practicile de vânzare online, pentru a evita scandalurile și a menține încrederea clienților.
Recent, Parlamentul European (PE) a aprobat o propunere de directivă care aduce modificări altor patru acte normative europene și care va reglementa și actualiza drepturile consumatorilor în mediul online. Concret, această propunere legislativă va aduce noi reguli privind transparentizarea procesului de evaluare și a reclamelor plătite, reguli pe care comercianții din online vor trebui să le respecte. Citește articolul
O strategie inovatoare precum donarea de mașini poate fi utilizată pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei și a o prezenta ca un angajator atractiv.
Bucureștiul a intrat în criză de șoferi profesioniști. Unele firme de taxi sunt nevoite să-și abandoneze mașinile, pentru că nu mai are cine să le conducă. Citește articolul