Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul vorbește despre imaginea economică și politică a României, aspecte importante pentru comunicarea companiei cu publicul și partenerii.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Compania ar putea dori să comunice public despre impactul acestor reglementări sau să-și alinieze mesajele corporative cu eforturile de mediu, mai ales dacă flota auto este vizată.
De anul viitor, persoanele care vor să circule în Capitală cu o mașină ce nu are numere de înmatriculare de București sau Ilfov vor trebui să cumpere o vinietă, potrivit unui proiect de act normativ pus recent în dezbatere publică de către Primăria Municipiului București (PMB). În același timp, proiectul mai prevede și interdicții de intrare în zona centrală a Capitalei pentru mașinile extrem de poluante, fără să se țină cont de locul înmatriculării. Citește articolul
Monitorizează comunicările publice ale autorităților pe teme de siguranță, precum și comunicatele proprii ale unei companii ca răspuns la informații publice sau acuzații.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă în mod direct cu comunicarea imaginii și mesajelor companiei către public, media și parteneri. Abilitatea de a explica subiecte complexe într-un mod captivant și ușor de asimilat este fundamentală pentru succesul lor.
Cu cât vei vorbi mai mult în public, cu atât îți vei da seama că un vorbitor are două mari nevoi: aceea de a fi în stare să ofere explicații simple și succinte și aceea de a se face înțeles, cât de repede și în același timp, unui număr mare de oameni. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea și reputația companiei în fața publicului și clienților. Atacurile descrise, care folosesc numele companiei pentru a trimite mesaje false sau infectate, pot afecta serios încrederea clienților și reputația, necesitând o comunicare adecvată și măsuri de prevenție.
Mailurile de phishing sunt printre cele mai comune modalități prin care atacatorii cibernetici încearcă să te păcălească. Citește articolul
Articolul vorbește despre campaniile de promovare și despre comunicarea eficientă a produsului, teme relevante pentru cum este percepută compania și produsele sale în public.
Internetul este un mediu la care au acces foarte mulți oameni, dar asta nu înseamnă că o afacere online va fi, automat, profitabilă. Din contră, fiind un cadru atât de larg, trebuie să îți pui mereu întrebarea „De ce ar cumpăra cineva produsul / serviciul meu?” Citește articolul
Specialiștii în relații publice și afaceri corporative beneficiază de ghiduri pentru vorbitul în public și comunicare empatică, deoarece rolul lor implică adesea prezentări, interacțiuni cu media și transmiterea eficientă a mesajelor companiei către public.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi un astfel de conținut pentru comunicări interne sau externe, arătând preocupare pentru angajați și familiile lor, contribuind la o imagine pozitivă a companiei în comunitate.
Cum prevenim dispariția copiilor. Anunțuri de copii dispăruți sunt distribuite zilnic în media, așa încât teama părinților de a-și lăsa copilul singur pe stradă este justificată. Află ce poți face pentru a-ți stăpâni această teamă și pentru a te asigura că cel mic va fi în siguranță. Citește articolul
Articolul prezintă situații care afectează imaginea publică a instituțiilor (ministere, 112) și modul în care sunt gestionate investigațiile și comunicarea în astfel de crize, aspecte esențiale pentru relațiile cu publicul.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul prezintă o decizie importantă a Guvernului, cu impact asupra instituțiilor publice. Departamentul de Relații Publice monitorizează astfel de știri pentru a înțelege mesajele publice, cum sunt percepute deciziile și ce impact pot avea asupra imaginii generale.
Bugetarii din cadrul Ministerului Finanțelor Publice (MFP), deci inclusiv cei din Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), pot primi un spor salarial de 15%, începând din luna septembrie 2019, conform Ordonanței Guvernului nr. 9/2019. Acesta se acordă, în esență, pentru condiții de lucru periculoase sau vătămătoare, motivarea fiind că la nivelul ministerului este mult mai mult de muncă decât pot duce bugetarii. Citește articolul