Contribuie la gestionarea imaginii publice și la comunicarea eficientă, evitând interpretările greșite ale mesajelor companiei și construind relații mai bune.
Va amintiti desenele animate Loony Tunes unde apare acel lup de prerie jalnic care fugareste mereu o pasare care alearga dar n-o prinde niciodata? Cam in fiecare episod din aceste desene, e o secventa cand lupul fugareste pasarea şi pasarea sare de pe o stanca, ceea ce-i in regula, e pasare, poate sa zboare. Dar problema e ca lupul sare de pe stanca dupa ea. Şi ce-i amuzant -- cel putin daca ai şase ani -- e ca lupul e şi el in regula. Continua sa alerge -- pana in clipa cand se uita in jos şi realizeaza ca e in aer. Atunci cade. Cand greşim in legatura cu ceva -- nu cand realizam, ci inainte -- suntem ca lupul dupa ce sare de pe stanca şi inainte sa se uite in jos. Stiti, deja am greşit, deja am intrat in bucluc, dar ne simtim in siguranta. Citește articolul
Conține știri pozitive despre realizări românești în sport, cultură și artă, utile pentru a crea mesaje optimiste și pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei sau pentru a inspira angajații.
Constantin Lupulescu, legitimat la AEM Luxten Timisoara, a fost desemnat cel mai bun sahist roman al anului 2014, in clasamentul intocmit de federatia de specialitate din tara noastra. Citește articolul
Poate fi folosit pentru comunicări interne sau externe, cum ar fi newsletter-uri sau postări pe rețelele sociale, care arată că firma este preocupată de bunăstarea angajaților și a familiilor acestora, contribuind la o imagine pozitivă a companiei.
Apar in majoritatea pozelor cu nou-nascuti, sunt pe lista de cumparaturi a gravidei si aproape toate costumasele sau pijamalele pentru bebelusi vin la pachet cu ele. Sunt mici, dragalase, unele se strang cu un snur sub barbie si sunt, de cele mai multe ori, absolut… inutile. Citește articolul
Principiile de comunicare și comportament (discreție, evitarea aroganței, integritatea) descrise în articol pot oferi o perspectivă generală asupra modului în care o persoană sau o organizație își gestionează imaginea și interacțiunile, contribuind la o percepție pozitivă atât intern, cât și extern.
In Ajun de Anul Nou oamenii obisnuiesc sa isi stabileasca obiectivele pentru anul care urmeaza, intocmind o lista cu ce vor sa faca in respectivul an, numita rezolutie. Insa in locul rezolutiilor comune, va propunem astazi sa aruncati o privire la rezolutia lui Jonathan Swift, autorul "Calatoriilor lui Gulliver". Citește articolul
Dacă o companie este condamnată penal sau primește o amendă mare, reputația sa poate fi grav afectată. Departamentul de Relații Publice trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea și imaginea publică în astfel de situații.
Persoanele juridice trebuie sa fie mult mai atente cum isi desfasoara activitatea, au spus specialistii pentru AvocatNet.ro. Mai exact, noul Cod penal, care a intrat in vigoare la 1 februarie, a introdus noi infractiuni pentru care persoanele juridice pot fi sanctionate. In plus, valoarea amenzii pe care o platesc firmele a crescut. De asemenea, noile reglementari penale au introdus o pedeapsa care nu exista anterior. Citește articolul
Este important pentru că articolul impune publicarea transparentă a informațiilor despre reclamații pe site-ul companiei, ceea ce influențează direct imaginea publică și modul în care comunică cu publicul.
Norma Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 24/2014 privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea asiguratorilor si brokerilor de asigurare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 824 din 12 noiembrie 2014. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi astfel de articole pentru a comunica mesaje utile și educative către publicul larg sau către angajați. Promovarea informațiilor corecte despre sănătate poate îmbunătăți imaginea companiei, demonstrând preocupare pentru bunăstarea societății.
De multe ori, copiii nu sunt lasati sa se joace iarna pe afara deoarece mamele isi fac probleme ca micutii se vor imbolnavi din cauza temperaturilor scazute. Iata cateva temeri comune ale mamelor care nu au nicio justificare si pe care vrem sa le spulberam in randurile de mai jos: Citește articolul
Echipa de relații publice și afaceri corporative poate folosi aceste informații despre evenimente istorice, culturale (primul spectacol de teatru, Muzeul Cotroceni) și instituții globale (FMI) pentru comunicări interne, externe sau pentru a înțelege mai bine contextul evenimentelor importante.
Aceasta data este un punct de reper in Romania deoarece in 1816, la Iasi, a avut loc primul spectacol de teatru in limba romana, la initiativa lui Gheorghe Asachi. Tot in aceasta zi, dar in 1991, a fost deschis publicului Muzeul National Cotroceni din Bucuresti. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive despre cultura românească și realizările naționale, cum ar fi nominalizări la premii internaționale sau succesul artiștilor. Astfel de informații pot fi folosite pentru a construi o imagine bună a companiei sau pentru comunicări interne și externe care să inspire.
Comitetul Director al Uniunii Scriitorilor din Romania (USR) l-a propus pe scriitorul Mircea Cartarescu pentru premiul Nobel pentru literatura in 2015. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea companiei și de felul în care comunică cu publicul larg, partenerii și clienții. Articolul oferă informații despre cum preferă oamenii să primească urările (tradițional vs. digital), ajutând la alegerea celei mai bune metode pentru mesajele corporative de sărbători, pentru a transmite o imagine pozitivă și a menține relații bune.
Sarbatorile de iarna sunt o ocazie de a transmite urari de "La multi ani". De obicei, acestea sunt transmise fie prin mesaje text, fie prin email. Putini sunt cei care mai utilizeaza felicitarile clasice. Citește articolul