Acest departament caută mereu povești care transmit un mesaj pozitiv și uman. Un articol despre bucuria de a fi alături de cei dragi și despre valorile familiei poate contribui la crearea unei imagini pozitive a companiei, atât în interior (pentru moralul angajaților), cât și în exterior.
E al 26-lea Craciun pe care-l prind si sarbatoarea asta inca e momentul meu preferat al iernii. Insa pe parcursul anilor mi-am schimbat incet-incet parerea despre ce conteaza in aceste zile mai mult decat orice cadou. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care instituția este percepută în public. Respectarea și comunicarea corectă a modului în care îngrijește beneficiarii (prin alocațiile de hrană) poate îmbunătăți imaginea publică și relațiile cu comunitatea.
Hotararea Guvernului nr. 903/2014 privind stabilirea nivelului minim al alocatiei zilnice de hrana pentru consumurile colective din institutiile si unitatile publice si private de asistenta sociala destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilitati si persoanelor varstnice a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 763 din 21 octombrie 2014. Citește articolul
Articolul arată cum o idee nouă poate stârni controverse, dar și cum, în cele din urmă, poate fi acceptată și popularizată în rândul publicului, o lecție utilă pentru gestionarea imaginii și relațiilor publice.
In apropierea Craciunului, se transmit ganduri bune si urari de bine, fie prin mesaje text, fie prin felicitari electronice. Dar felicitarile clasice mai sunt utilizate astazi? Stiti cum arata prima felicitare de Craciun? Citește articolul
Pentru a îmbunătăți comunicarea internă și externă a companiei, promovând o cultură organizațională deschisă și conștientă de diversitatea culturală globală, util pentru crearea de conținut sau campanii tematice în jurul sărbătorilor.
Craciunul este rezultatul a multor traditii seculare si religioase din intreaga lume. Despre traditiile de Craciun din diferite tari si despre povestea lor aflati din materialul urmator. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care o imagine sau un personaj (cum este Moș Crăciun) este creat și transformat de-a lungul timpului prin povestiri, media și campanii publicitare, pentru a construi o imagine publică puternică și o poveste de brand. Articolul arată cum o companie (Coca-Cola) a influențat semnificativ percepția publică a unui simbol cultural.
Mos Craciun este imaginat intr-un costum rosu cu blana alba si avand o barba lunga si alba. De-a lungul timpului, insa, Mosul a schimbat mai multe costume, in functie de tarile pe care le-a vizitat. Citește articolul
Gestionează imaginea și comunicarea companiei cu publicul. Cunoașterea politicilor sociale, în special cele legate de grupuri vulnerabile, poate fi utilă pentru comunicarea externă și pentru a arăta implicarea companiei în societate.
Hotararea Guvernului nr. 989/2014 privind actualizarea cuantumului prestatiilor sociale prevazute la art. 58 alin. (4) din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 811 din 6 noiembrie 2014. Citește articolul
Declarațiile premierului despre buget și implicațiile sale sunt relevante pentru a înțelege climatul politic și economic, important pentru comunicarea externă și relațiile cu instituțiile publice ale companiei.
Premierul Victor Ponta a criticat, marti, decizia PNL de a ataca bugetul pe 2015 la Curtea Constitutionala. Citește articolul
Se ocupă de imaginea companiei. Respectarea strictă a drepturilor consumatorilor și informarea lor corectă contribuie la o imagine publică bună și la încrederea clienților.
Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 594/2014 privind modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 937 din 22 decembrie 2014. Citește articolul
Compania trebuie să comunice publicului larg și clienților săi despre aceste schimbări majore, beneficiile aduse de contoarele inteligente și modul lor de funcționare, pentru a menține o imagine bună și o relație transparentă.
Ordinul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 145/2014 privind implementarea sistemelor de masurare inteligenta a energiei electrice a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 931 din 19 decembrie 2014. Citește articolul
O schimbare de președinte este un eveniment public de mare amploare care influențează imaginea generală a țării și relațiile cu autoritățile, aspecte importante pentru comunicarea și strategia publică a unei companii.
Noul presedinte al Romaniei, Klaus Iohannis si-a inceput de duminica mandatul, dupa ce a depus juramantul in Parlament. Citește articolul