Articolul oferă context istoric și cultural despre o sărbătoare națională și evoluția capitalei, informații utile pentru departamentul de Relații Publice în crearea de comunicări interne sau externe, marcarea evenimentelor naționale sau integrarea valorilor culturale în mesajele corporative.
Aceasta zi are o semnificatie deosebita pentru romani, deoarece, acum mai bine de 150 de ani, pe 24 ianuarie 1859 avea loc unirea Moldovei cu Tara Romaneasca sub domnia lui Alexandru Ioan Cuza. De asemenea, la cativa ani dupa “Mica Unire”, pe aceeasi data, Bucurestiul era proclamat drept capitala a tarii. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu imaginea publică a companiei și cu modul în care comunică, deci este important să folosească o limbă corectă în toate materialele oficiale, pentru a proiecta profesionalism.
Pentru unii, titlul de mai sus poate sa para imbecil. Sunt sigura, insa, ca cei care vorbesc corect limba romana vor intelege ironia. Citește articolul
Departamentul este interesat de știri care contribuie la o imagine pozitivă a României, reflectând realizări culturale și recunoaștere la nivel internațional. Aceste informații sunt utile pentru a înțelege percepția publică generală și pentru a construi o bună reputație a companiei.
Lungmetrajul "Aferim!", in regia lui Radu Jude, a fost selectat in competitia oficiala a Festivalului International de Film de la Berlin 2015. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar găsi util acest articol deoarece oferă o perspectivă asupra relației dintre autoritățile locale și cetățeni. Înțelegerea acestor dinamici comunitare ajută la gestionarea imaginii publice a companiei și la dezvoltarea unor relații bune cu administrația locală și comunitatea, identificând subiecte de interes public.
Intr-un oras din Romania administrarea bugetului local este sarcina nu doar a autoritatilor, ci si a cetatenilor. Concret, acestia pot decide cum sunt cheltuiti banii din buget. Este aceasta o solutie pentru o gestionare eficienta a finantelor locale? Citește articolul
Conține principii despre cum să-ți construiești și să-ți menții o imagine credibilă, cum să comunici strategic și să gestionezi percepția publică, aspecte vitale pentru reputația unei companii.
In functie de ochii care le privesc si mintea care le analizeaza, regulile pun ordine in viata sau pun limite. Indiferent de care parte a adevarului ati fi, va propun astazi doua decaloguri contemporane interesante. Primul dintre ele, pragmatic si adaptat vremurilor in care traim, ii apartine actorului Horatiu Malaele. Al doilea, ceva mai idealist si poate mai putin aplicat, a fost scris de Octavian Paler. Daca randurile de mai jos va inspira, mi-ar placea sa citesc un comentariu cu propriiile voastre principii de viata. Citește articolul
Cunoașterea modificărilor în structura guvernului și a numirilor în funcții cheie din administrația publică este importantă pentru departamentul de relații publice și afaceri corporative, facilitând o comunicare eficientă cu autoritățile publice și înțelegerea contextului politic.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 51, 52, 53, 54 si 55 din 22 ianuarie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Orice schimbare de nume a firmei afectează identitatea publică și comunicarea externă. Acest departament trebuie să gestioneze notificarile publice, comunicatele și să se asigure că toate materialele de comunicare și branding sunt actualizate cu noua denumire.
Intrarea in vigoare a noului Cod de procedura civila a obligat mai multe societati comerciale sa isi schimbe denumirea. Firmele mai au la dispozitie doar trei saptamani pentru a opera aceste modificari in actele lor constitutive. Citește articolul
Acest departament urmărește cum alte companii comunică strategic cu publicul și media, mai ales în situații delicate care le pot afecta imaginea sau relația cu clienții.
Piraeus Bank este a patra institutie financiara care a luat masuri in contextul crizei declansate de aprecierea brusca a francului elvetian, care afecteaza mii de romani cu credite in aceasta moneda. Citește articolul
Este important pentru a înțelege contextul economic larg și modul în care imaginea Uniunii Europene poate fi afectată. Aceasta ajută la o comunicare corectă și la menținerea unei bune reputații a companiei în fața publicului și a partenerilor.
Criza europeana are radacini prea adanci pentru a se dizolva in urma unei simple strategii de politica monetara aplicata de Banca Centrala Europeana. Relaxarea cantitativa ar putea urni motorul gripat al zonei euro, dar nu va rezolva problemele structurale ale Uniuni Europene, sustine analistul american George Friedman. Citește articolul
Pentru a monitoriza un nou domeniu de dezvoltare socială și a evalua potențiale parteneriate sau comunicări publice.
Un numar de 10.000 de intreprinderi sociale pot fi infiintate pana la sfarsitul acestui an, daca Guvernul va emite, in primul trimestru, o ordonanta de urgenta care sa contina cadrul legislativ necesar crearii acestui tip de institutii, deosebit de utile pentru crearea de noi locuri de munca si rezolvarea problemelor cu care se confrunta comunitatile locale, a declarat, marti, Ovidiu Nicolescu, presedintele Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR). Citește articolul