Acest departament se ocupă de imaginea companiei. Transparența legată de modul în care sunt cheltuite fondurile pentru cauze caritabile ajută la construirea unei reputații bune și la câștigarea încrederii publicului și a partenerilor.
Oamenii fac multe pentru a evita taxele. In Evul Mediu, multi deveneau calugari pentru a nu mai plati taxe; in zilele de astazi, companiile din Caraibe sunt cel mai des folosite. Citește articolul
Anunțurile Ministerului Finanțelor Publice, mai ales cele legate de reducerea taxelor sau de stabilitatea sistemului fiscal, sunt informații importante pentru comunicarea companiei cu publicul și alte părți interesate.
Ministerul Finantelor (MFP) va face public, in perioada urmatoare, un nou model de formular de decizie de impunere, care va avea elemente noi, se mentioneaza intr-un comunicat recent al institutiei, remis joi redactiei. De asemenea, ministerul doreste sa simplifice modul in care contribuabilii persoane fizice au acces la propriile date fiscale virtuale. Citește articolul
Informațiile despre drepturile copiilor și legile privind familiile sunt relevante pentru imaginea publică a companiei și pentru comunicarea sa către societate.
Pentru ca iunie este luna copiilor, AvocatNet.ro lanseaza o sectiune speciala, dedicata reglementarilor legale care ii vizeaza pe cei mici si pe parintii lor. Drepturi garantate de lege, alocatii, servicii medicale, indemnizatii, despre toate acestea vom scrie in luna urmatoare in sectiunea “Copii, parinti si legislatie”, pe care o lansam astazi. Citește articolul
Oferă o imagine de ansamblu asupra deciziilor guvernamentale, schimbărilor legislative și evenimentelor publice care pot afecta imaginea companiei, relațiile cu autoritățile și strategia de comunicare externă.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr 396, 397, 398 si 399 din data de 29 mai 2014 au aparut: Citește articolul
Pentru a ști cine sunt reprezentanții aleși la nivel european, în vederea construirii unei strategii de comunicare și relații cu decidenții, și a înțelege climatul politic general.
Alianta PSD-UNPR-PC a obtinut 37,6% din voturile exprimate la alegerile europarlamentare, fiind urmata de PNL cu 15%, potrivit rezultatelor finale anuntate, astazi, de Biroul Electoral Central. Vezi cine va reprezenta Romania in Parlamentul European. Citește articolul
Acest departament este interesat de cum este percepută compania și țara de către investitori și parteneri, iar un regim fiscal avantajos pentru holdinguri îmbunătățește imaginea României ca destinație de investiții.
Regimul de tip holding poate fi implementat si in tara noastra de la inceputul acestui an, dupa introducerea unor modificari in Codul fiscal. Astfel, la nivel de holding, legislatia din Romania incepe sa concureze cu cea implementata in alte tari din Europa. Totusi, mai sunt cativa pasi de facut pana cand majoritatea businessurilor locale sa fie tentate sa-si inregistreze holdingurile in tara noastra. Citește articolul
Organizațiile menționate în articol (instituții publice, partide, sindicate, școli) sunt interesate de felul în care publicul le percepe, iar respectarea sau nerespectarea simbolurilor naționale poate afecta semnificativ imaginea și relația cu publicul.
Imnul national trebuie intonat zilnic in invatamantul primar, iar anumite institutii publice trebuie, in mod obligatoriu, sa arboreze steagul Romaniei, in caz contrar riscand amenzi de pana la 100.000 lei. Acestea sunt reglementarile propuse de un grup de aproape 35 de parlamentari, ce au fost adoptate tacit de Senat. Citește articolul
Articolul prezintă o inițiativă pozitivă a unei companii, contribuind la imaginea sa publică. Departamentul de Relații Publice este interesat de orice știre care afectează reputația companiei și care poate fi folosită în comunicarea externă.
Casa de avocatura Wolf Theiss organizeaza, in perioada iunie - octombrie, o noua editie speciala a stagiului de practica, alaturand cei mai buni studenti din 2013 si doi studenti straini. Citește articolul
Deciziile guvernamentale și parlamentare, mai ales cele cu impact economic sau cele referitoare la inițiative precum înființarea de parcuri industriale, sunt importante pentru monitorizarea mediului de afaceri și pentru comunicarea cu publicul și alte părți interesate.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 392, 393, 394 si 395 din data de 28 mai 2014 au aparut: Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar urmări astfel de evenimente pentru a identifica oportunități de promovare a imaginii companiei, de a se conecta cu lideri de opinie și pentru a înțelege cum poate sprijini inițiative pozitive în rândul studenților.
Organizatia Voluntari pentru Idei si Proiecte Romania va desemna cei mai buni studenti din acest an, in cadrul galei de premiere Studentul Anului 2014, care va avea loc pe 29 mai la Sala ArCuB, incepand cu ora 19:00. Citește articolul