Asociațiile din domeniul asigurărilor emit avertismente publice despre impactul negativ al unui proiect de lege. Acest lucru este relevant pentru a înțelege cum sunt percepute anumite schimbări legislative și cum ar putea afecta imaginea publică a companiilor din domeniu, necesar pentru comunicarea externă.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Arată importanța comunicării despre rolul și beneficiile cooperativelor (informarea publicului) și modul în care acestea își apără interesele în societate, fiind relevant pentru strategia de comunicare.
Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei*) a fost republicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 368 din data de 20 mai 2014. Citește articolul
Articolul abordează direct problema imaginii României și a românilor în străinătate, a stereotipurilor negative și a lipsei de încredere în sine. Pentru departamentul de Relații Publice, înțelegerea și gestionarea percepției publice (atât internă, cât și internațională) sunt esențiale pentru a construi și menține o reputație pozitivă a companiei, mai ales dacă aceasta are legături cu identitatea națională sau operează pe piețe internaționale.
Europarlamentarele n-au starnit niciodata vreun interes grozav in randul romanilor. E drept, nici nu s-au desfasurat prea multe astfel de alegeri, avand in vedere ca Romania este membra UE doar din 2007. Desi nu prea merg la vot, romanii aleg, totusi, ceva. Aleg vacantele si munca in tarile europene, le place sa fie considerati cetateni europeni, dar nu fac nimic pentru a fi reprezentati cum se cuvine in Europa. Dar nu despre slaba prezenta la vot voiam sa vorbesc astazi, caci acest subiect este mai mult decat dezbatut. Citește articolul
Articolul abordează subiecte cu impact emoțional pozitiv, care pot fi folosite pentru a construi o imagine de brand empatică și pentru a comunica valori umane, relevante pentru publicul intern și extern.
Cand ai un caine, te cureti de meschinarie, pentru ca inveti ce inseamna bucuria sacrificiului pentru binele altuia, crede Alin Fumurescu, autorul randurilor pe care vreau sa le citim impreuna astazi. Cate lucruri putem invata de la un patruped? Mai multe decat v-ati fi putut imagina vreodata. Textul de mai jos vorbeste cu tandrete despre bucuria de a avea un prieten necuvantator, dar si despre lectiile pe care el ni le poate preda, fara ca macar sa o stie. Citește articolul
Articolul discută despre percepția publică asupra nedreptăților, despre implicarea civică și despre importanța de a acționa pentru schimbare. Un departament de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de astfel de discuții pentru a înțelege mai bine societatea, a-și alinia strategiile de comunicare și a promova valorile companiei în raport cu aceste teme.
Primesti zilnic intre 10 si 15 mii de informatii diverse. De la semaforul care-si schimba culoarea pana la stirile si reclamele afisate peste tot. Te poti concentra maxim 5 minute la ceva, si asta din cauza stresului si a nevoii de a lua decizii la tot pasul. Si totusi, esti om, ai sentimente si emotii, iti pasa de ce se intampla in jur si esti nemultumit cand lucrurile nu merg bine. Esti om, si ai vrea sa poti face mai mult. Ei bine, nu incerca sa schimbi toata lumea deodata. Incepe cu inceputul. Schimba un lucru pe luna. Tine-te de treaba. Si, apoi, iti va intra in sange ideea de schimbare. Pentru ca e mare nevoie de tine. Uite de ce. Citește articolul
Este esențial pentru a garanta că toate comunicările publice și corporative (ex: comunicate de presă, postări pe rețele sociale) sunt impecabile din punct de vedere gramatical, pentru a menține imaginea și credibilitatea companiei.
Sa ne intelegem: e gresit termenul "servici", nicidecum actiunea de a munci. :) Insa, serios acum, daca tot lucram mai bine de o treime din viata, n-ar fi bine ca macar sa folosim corect substantivul cu pricina? Citește articolul
Articolul poate fi folosit pentru a comunica public angajamentul companiei față de educația financiară și responsabilitatea socială, îmbunătățind imaginea publică și relațiile cu comunitatea.
Pusculita poate fi nu doar un obiect decorativ, ci si un punct de plecare in lectiile de economisire. Cand eram mica, am primit 100 de lei de la nasii mei, atunci cand parintii nu erau de fata. Suma era mai mult decat generoasa pentru finalul anilor ’80 si as fi putut sa imi cumpar multe lucruri frumoase cu ea. De teama ca cineva sa nu-mi ia albastruia bancnota, am ascuns-o cu repeziciune sub covorul din sufragerie. Partea proasta e ca, la cateva zile dupa, tata a dus covorul in faþa blocului, sa-l bata zdravan in vederea curateniei de toamna, iar eu m-am trezit ca bancnota nu-i. Am cautat-o febril fara sa le spun alor mei ce-am pierdut, am plans dupa banii irositi si dupa o luna am aflat de la mama ca imi gasise cadoul si il pusese in libretul de economii de la CEC. Citește articolul
Pentru departamentul de Relații Publice, știrile pozitive despre realizările României sunt foarte valoroase. Ele ajută la crearea unei imagini favorabile a țării, ceea ce poate fi benefic pentru reputația oricărei companii și poate fi folosit în comunicarea externă pentru a sublinia mândria națională sau implicarea în comunitate.
Peste 70 de copii vor reprezenta tara noastra la Festivalul de la Cannes, la sectiunea de filme de scurtmetraj, cu filmele "Aventurile Micilor Vedete in parc" si "Micile Vedete descopera secretul magnetilor". Anul acesta, participarea la festival a celor doua filme a beneficiat de sprijinul Institutului Cultural Roman. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice va găsi articolul util pentru a identifica oportunități de parteneriat sau de a promova implicarea companiei în inițiative de susținere a tinerilor, îmbunătățind imaginea publică și reputația corporativă.
Anul acesta, tinerii pot opta pentru platforma inPractica.ro, cea mai noua sursa gratuita de oferte de practica, internship-uri, traineeship-uri si locuri de munca part-time, care vine in intampinarea celor care vor sa dobandeasca cunostinte practice, sa-si defineasca obiectivele in cariera si sa se formeze in vederea unei viitoare angajari. Citește articolul
Povestea Policlinicii Sociale este un exemplu puternic de binefacere. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de acest conținut pentru a identifica oportunități de parteneriat, a comunica implicarea socială a companiei și a contribui la construirea unei imagini pozitive în ochii publicului și ai comunității.
Proiectul Fundatiei Regina Maria - Policlinica Sociala este un proiect indraznet, dar cu impact pe termen lung asupra mediului actual, si posibil prin responsabilizarea societatii civile si a mediului de business, prin dorinta de implicare si o atitudine pro-activa. Prin acest proiect, se pot schimba vietile oamenilor, asigurandu-le acces la un drept fundamental, prin servicii medicale de calitate. Citește articolul