Articolul vorbește despre diverse teorii și 'legende' privind moartea lui Eminescu și despre cerința de a 'tăcea, să nu s-audă vorba afară'. Aceste aspecte sunt esențiale pentru gestionarea reputației și imaginii publice a unei instituții, mai ales în situații delicate sau controversate.
Astazi se implinesc 125 de ani de la moartea poetului, prozatorului si ziaristului Mihai Eminescu. In toti acesti ani au existat diverse presupuneri asupra adevaratelor cauze ale mortii sale. Unele sustinute cu documente oficiale, altele cu acte care au circulat "pe sub mana" si care s-au facut pierdute. Este vreuna dintre explicatii veridica, astfel incat semnul intrebarii sa se transforme in punct? Citește articolul
Andra a lucrat ca 'om de comunicare' (PR), organizând evenimente și promovând librăria. Articolul detaliază aspecte ale meseriei de PR, cum ar fi interacțiunea cu oamenii, crearea de legături și găsirea de idei noi de promovare, subiecte esențiale pentru departamentul de Relații Publice.
Mereu m-am intrebat ce inseamna sa faci comunicare pentru o librarie, sa organizezi lansari de carte si sa fii mereu aproape de scriitori. Ca om de litere, nu cred ca-i fericire mai mare decat aceea de a avea biroul imprejmuit de carti, albume si memorii. Dar, ca in orice meserie, exista si parti mai putin bune. Una dintre ele ar fi ca nu e usor, in timpul unei generatii tot mai putin familiarizate cu cititul, sa promovezi si sa convingi oamenii sa mai cumpere carti. Despre toate aceste, si nu numai, am vorbit cu Andra Carbunaru, omul din spatele multelor evenimente organizate la libraria Bastilia. Citește articolul
Acest departament poate căuta oportunități de a-și promova imaginea companiei, de a interacționa cu mediul academic și de afaceri și de a oferi experților companiei o platformă pentru a participa la dezbateri de specialitate.
In perioada 10 - 24 august 2014 se va desfasura scoala internationala de vara Bucharest Summer University, un eveniment organizat de Academia de Studii Economce din Bucuresti, Asociatia Absolventilor ALUMNI ASE si Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti (USASE), prin intermediul Senatului Studentilor, avand mentoratul academic al Facultatii de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, in parteneriat educational cu Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei. Editia din acest an abordeaza tema “Provocari si oportunitati financiar pentru o economie competitiva” si isi propune sa ii familiarizeze pe cei 55 participanti din peste 26 de tari cu concepte fundamentale din domeniu. Citește articolul
Este esențial pentru a înțelege cum publicul larg consumă știrile și informațiile, cum se formează opiniile și care este rolul televiziunii ca vehicul de comunicare, aspecte importante pentru strategiile de relații publice ale companiei.
Televizorul este nelipsit din majoritatea caselor, iar acest lucru poate fi privit din doua perspective. Pe de o parte, televizorul este o sursa de informare, un vehicul de comunicare prin care sunt transmise mesaje. Pe de alta, pentru unele persoane, televizorul este un obiect pe care il deschid atunci cand ajung acasa doar pentru a auzi un sunet de fundal si a nu se simti singuri. Citește articolul
Departamentul este interesat de știri pozitive despre performanțele remarcabile ale românilor pentru a le folosi în comunicarea externă și internă a companiei, pentru a îmbunătăți imaginea publică, a crește moralul angajaților și a asocia compania cu valorile naționale și succesul.
Lotul olimpic al Romaniei a castigat 21 premii la Olimpiada Internationala de Limba Rusa, ce s-a desfasurat in perioada 6-11 iunie, la Moscova. Concret, olimpicii romani au fost recompensati cu un Premiu de excelenta, sapte premii I, cinci premii II, patru premii III, un premiu I pentru concursul de interpretare creativa a unui text, un premiu II la concursul "Tanarul Orator" si un Premiu special pentru "Cel mai bun raspuns" la examenul oral si de analiza a textului. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative găsește acest articol util pentru că analizează contextul economic și social legat de crearea de locuri de muncă. Informațiile despre modul în care antreprenorii contribuie la economie și despre optimismul pieței pot fi folosite în comunicările externe ale companiei, pentru a-și alinia mesajele cu tendințele economice sau pentru a-și evidenția contribuția la dezvoltare.
76% dintre antreprenorii de top de la nivel global intentioneaza sa creasca volumul fortei de munca al companiilor lor in acest an cu o medie de 19%, fapt determinat in mare masura de cresterea cererii globale de bunuri si servicii si de progresele tehnologice, conform celei de-a treia editii a studiului Ernst&Young - Global Job Creation Survey. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimente publice importante și proiecte media care implică personalități recunoscute, cum ar fi lansarea unui serial TV și organizarea unui seminar cu Jordan Belfort în România.
James Packer va colabora cu Lupul de pe Wall Street, Jordan Belfort, pentru a produce un serial de televizune in stilul Mad Man despre excesul industriei financiare a New Yorkului anilor ’80. Citește articolul
Articolul în sine este o comunicare despre succesul unui proiect și despre parteneriatele implicate. Acest departament ar fi interesat de modul în care astfel de inițiative sunt promovate și cum contribuie la imaginea publică a organizației și a partenerilor.
"Mobile Education" ("MobilEdu") este un proiect demonstrativ, derulat pentru prima oara in sistemul de invatamant primar din Romania, prin care s-a analizat impactul pe care utilizarea tehnologiei mobile si a Internetului il are in procesul educational. In aceasta luna, va avea loc si o conferinta de bilant, cu prezentarea rezultatelor integrale ale proiectului. Tuca Zbarcea & Asociatii a asigurat suportul legal al proiectului, prin avocatii Horia Ispas si Sergiu Cretu. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de modul în care o companie (cum ar fi Avon) își asociază imaginea cu inițiative de jurnalism de calitate și cu cauze sociale importante, cum este violența domestică, pentru a-și îmbunătăți reputația și a comunica angajamentul său public.
Fundatia Friends For Friends si Avon Romania au anuntat joi, in cadrul evenimentului CSR4WOMEN, castigatorii Burselor Superscrieri/Avon. Programul ofera trei burse in valoare de cate 1000 de euro unor propuneri de materiale jurnalistice complexe pe tema "violenta domestica". Citește articolul
Un scandal legat de trucarea licitațiilor poate afecta grav reputația unei companii. Acest departament este cel care gestionează imaginea publică și comunicarea cu presa, fiind esențial să fie pregătit pentru situații de criză legate de astfel de acuzații.
Numai in anul 2013, Consiliul Concurentei a finalizat 5 investigatii privind trucarea de licitatii (reprezentand aproape un sfert din totalul investigatiilor privind posibile incalcari ale regulilor de concurenta), una dintre acestea conducand la amenzi de 2.8 milioane de euro, iar celelalte patru au fost inchise pentru lipsa de dovezi suficiente pentru dovedirea incalcarii legii concurentei. De asemenea, in 2013, autoritatea de concurenta a deschis doua investigatii privind posibile trucari de licitatii. Durata medie a unor asemenea investigatii este de aproximativ 2 ani. Citește articolul